آبرسانی به روستاییان هر دوماه یکبار

به گزارش جعبه مهر، بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بسیاری از خانوارهای ساکن روستایی و عشایری با مسائل فراوانی در حوزه تامین آب آشامیدنی روبرو هستند و در بعضی روستاها هر دو ماه یکبار آبرسانی به صورت سیار و باتانکر انجام می گردد.

آبرسانی به روستاییان هر دوماه یکبار

ه گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، عیدمحمد قلندرزهی اضافه کرد: هم اینک گزارش کم آبی و بی آبی افزون بر 100 روستای بخش مرکزی خاش را از سوی شوراها و دهیاران دریافت نموده ایم که این امر از شرایط سخت تامین آب شرب مردم روستایی حکایت دارد.

وی اظهار کرد: برای حل مسائل این حوزه به نگاهی ملی احتیاج داریم و باید اعتبارات کلانی به بخش آب تزریق گردد تا در فصل گرمای تابستان بخش بزرگی از مسائل مردم روستائی و عشایری برطرف گردد.

قلندرزهی بیان نمود: افزون بر 80 درصد از مردم روستایی در بخش مرکزی خاش با مسائل کم آبی و بی آبی دست و پنجه نرم می نمایند و در بسیاری از روستاها در فاصله زمانی 40 و 50 روزه آبرسانی به صورت سیار و با تانکر انجام می گردد که با توجه به فرسودگی ناوگان حمل و نقل و نبود امکانات خودرویی باید برای حل این معضل هر چه سریعتر چاره اندیشی گردد.

این مسئول گفت: در مباحث دیگر نیز مسائلی وجود دارد که امیدواریم با نگاه بلند دولت و حمایت های استانداری سیستان و بلوچستان شاهد ارائه خدمات شایسته به مردم باشیم.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6331

به "آبرسانی به روستاییان هر دوماه یکبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبرسانی به روستاییان هر دوماه یکبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید