آلوز: نیمار می تواند به مسی و بارسلونا یاری کند

به گزارش جعبه مهر، مدافع پیشین بارسلونا از بازگشت نیمار به جمع آبی واناری های کاتالونیا حمایت کرد.

آلوز: نیمار می تواند به مسی و بارسلونا یاری کند

به گزارش خبرنگاران، نیمار که در سال 2017 به حضور چهار ساله اش در بارسلونا انتها دادن و با شکستن رکورد نقل وانتقالات دنیا با پرداخت شدن رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی اش توسط پاری سن ژرمن، به این تیم فرانسوی ملحق شد، بار دیگر شایعه بازگشتش به بارسا مطرح شده است. مدیران باشگاه بارسلونا تابستان گذشته با همتایان خود در باشگاه پاری سن ژرمن مذاکراتی برسر به خدمت دریافت نیمار داشتند، اما در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد تا این ستاره برزیلی در پارک دوپرنس بماند. حالا گفته می گردد این مهاجم 28 ساله نسبت به بازگشت به نوکمپ علاقه من است، این در حالی است که رئال مادرید هم شرایط او را زیرنظر دارد.

دنی آلوز که خود بین سال های 2008 تا 2016 عضو بارسلونا بود و با این تیم 23 قهرمانی از جمله 6 قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در گفت وگو با رادیو کاتالونیا گفت: تنها کسی که سعی کردم متقاعدش کنم تا به بارسلونا محلق گردد، نیمار بود. او در آن موقع پیشنهاد قابل توجهی از رئال مادرید داشت و من به او گفتم اگر می خواهی شاد باشی باید به بارسلونا بیایی. آن تنها باری بود که سعی کردم کسی را برای انجام کاری متقاعد کنم.

وی همچنین در مورد احتمال بازگشت نیمار به بارسا نیز گفت: اگر من جای نیمار بودم، بدون فکر کردن به بارسلونا بازمی گشتم. من هرگز فکر نمی کنم وقتی کسی تصمیمی می گیرد، دچار اشتباه شده باشد. همه می دانند که نیمار می تواند به بارسونا، مسی و تبدیل شدن دوباره این تیم به غول لالیگا و اروپا یاری کند. فوتبال حالا متعادل تر شده است و تیم 11 بازیکن دارد، اما وقتی شما مسی را در ترکیب دارید، درست مثل این است که 13 بازیکن در زمین دارید. درباره نیمار هم این موضوع صدق می نماید و وقتی او در زمین باشد، درست مثل این است که تیم با 13 بازیکن بازی می نماید.

نیمار که در پاری سن ژرمن هم کم مصدوم نشده، در سه فصل اخیر در 80 بازی برای پاریسی های به میدان رفته و پیروز شده 69 گل زده به نام خود ثبت کند. او در زمان حضورش در بارسلونا هم 105 گل در 186 بازی به ثمر رسانده بود.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6783

به "آلوز: نیمار می تواند به مسی و بارسلونا یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلوز: نیمار می تواند به مسی و بارسلونا یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید