ادارات کردستان همچنان با دو سوم ظرفیت مشغول بکار هستند

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/کردستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در ادارات و دستگاه های دولتی استان کردستان نیز کارکنان و پرسنل آنها همچنان با دو سوم ظرفیت بکار ادامه خواهند داد.

ادارات کردستان همچنان با دو سوم ظرفیت مشغول بکار هستند

حسین خوش اقبال امروز(یک اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا با بیان این مطلب اظهار کرد: مطابق با مصوبات قبلی ستاد ملی کرونا، مدارس و دانشگاه های استان مانند گذشته تعطیل هستند و فعالیت آنها به صورت غیر حضوری و مجازی خواهد بود.

وی اضافه کرد: اما در برخی از مقاطع تحصیلی به ویژه در مقطع تحصیلی دکترا مراکز دانشگاهی می توانند به فعالیت آموزشی خود ادامه دهند.

رئیس کمیته امنیتی و اجتماعی و انتظامی استانی ستاد مدیریت کرونا در ارتباط با فعالیت اصناف نیز بیان کرد: مشاغل پرریسک متوسط در سطح استان همانند گذشته تا اطلاع ثانوی بسته هستند.

خوش اقبال بیان نمود: در این رابطه همچنین کسب و کارهای با ریسک متوسط به خصوص در پاساژها هم می توانند از اول اردیبهشت ماه از صبح تا ساعت شش عصر و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند و پس از این زمان تعطیل خواهند بود.

معاون سیاسی امنیت و اجتماعی استاندار کردستان ذکر کرد: البته لازم به ذکر است مشاغل با ریسک بالا در همان مکان ها (پاساژها) نمی توانند به فعالیت خود ادامه داده و تعطیل خواهند بود.

خوش اقبال در بخشی دیگر از سخنان خود در رابطه با نحوه فعالیت مساجد و اماکن مقدس استان نیز تاکید کرد: در جهت حفظ سلامت شهروندان بر اساس تصمیمات ستاد سلامت شهروندان عزیز بر اساس تصمیمات ستاد ملی فعلا تا انتها نیمه اول اردیبهشت ماه تعطیل خواهند بود.

وی در انتها ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و کوشش های مستمر کادر درمانی استان بر مشارکت مردم در حفظ سلامت خود و سایر شهروندان تاکید کرد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5830

به "ادارات کردستان همچنان با دو سوم ظرفیت مشغول بکار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادارات کردستان همچنان با دو سوم ظرفیت مشغول بکار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید