اصولی: شرایط شهر خودرو تا نیم فصل دوم معین می گردد، به نحوه مدیریت و واگذاری باشگاه ورود نمی کنیم

به گزارش جعبه مهر، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی می گوید که به نحوه مدیریت و واگذاری باشگاه شهر خودرو ورود نخواهند کرد.

اصولی: شرایط شهر خودرو تا نیم فصل دوم معین می گردد، به نحوه مدیریت و واگذاری باشگاه ورود نمی کنیم

امیرحسین اصولی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اداره باشگاه شهر خودرو مشهد توسط هیئت فوتبال استان خراسان رضوی پس از مسائل قضایی مالک این باشگاه گفت: این سهمیه در لیگ برتر فوتبال، متعلق به مردم استان خراسان و شهر مشهد است. مالک اصلی باشگاه مردم هستند و در مقاطعی دوستان می آیند و با تعاملاتی که پدید می آید، از فضای تبلیغاتی استفاده می نمایند و هزینه ها را هم انجام می دهند.

وی ادامه داد: حالا که برای دوستان مشکل ایجاد شده و تیم به مشکل خورده، کوشش می کنیم به تمامیت باشگاه و امتیاز استان صدمه ای وارد نگردد. در تمرین تیم حاضر شدیم و با کادرفنی و بازیکنان گفت وگویی داشتیم. تمام قد از آنها حمایت خواهیم کرد تا مسائل ایجاد شده، تأثیری روی تیم نگذارد. این حمایت در استان هم وجود دارد. استاندار محترم دستور رسیدگی سریع داده، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان با کوشش زیادی کارها را دنبال می نماید، دادستان استان خراسان رضوی گفته که پرونده قضایی شکل گرفته افراد، ارتباطی به باشگاه ندارد. این فضای تعامل در استان وجود دارد. تمام مسئولان استانی نقش خود را به درستی به نمایش خواهند گذاشت تا مسئله ای برای نماینده مشهد به وجود نیاید.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درباره اینکه با توجه به مسائل قضایی مالک فعلی باشگاه بحث مالکیت باشگاه به کجا خواهد رسید، گفت: از نظر حقوقی، قضایی و بحث های مدیریتی و فنی کار کارشناسی صورت خواهد گرفت. شرایط فعلی تیم نباید دچار نوسان گردد و برای آینده تیم هم آنالیز های دقیق و عمیقی صورت خواهد گرفت تا شرایط بهتر گردد. مدیریت استان درباره آینده باشگاه تصمیم گیری می نماید و بر اساس مصلحت های موجود تصمیم مناسبی گرفته خواهد شد.

اصولی درباره اینکه آیا مدیریت باشگاه به صورت کلی از مجموعه شهر خودرو گرفته می گردد و به مجموعه دیگری تعلق خواهد گرفت، گفت: این بحث حقوقی است و نمی توانم به آن پاسخ بدهم. بحث کارشناسی در حال اجرا است و آن چیزی که می دانم، این امتیاز مردم مشهد نباید آسیب ببیند. این کاملاً معین است و این مهم، وفاق و اتفاق نظر می خواهد. نحوه مدیریت، واگذاری باشگاه و کارهای کارشناسی انجام خواهد شد که بنده به آن ورود نمی کنم، چون مباحث حقوقی و قضایی است. تصمیم گیری انجام خواهد شد و ما هم عمل می کنیم.

وی با اشاره به صحبت های مهدی رحمتی و اینکه اعلام نموده بدون یاری هیئت فوتبال سفر شهر خودرو به اهواز امکان پذیر نبود، گفت: با توجه به بازی فولاد سفر تیم انجام شد و ان شاءالله فردا هم تیم مان نتیجه خوبی بگیرد. امیدوارم تا نیم فصل دوم تکلیف معین گردد.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درباره اینکه آیا تکلیف مالکیت تیم برای نیم فصل دوم معین خواهد شد یا نه، به خبرنگاران گفت: طبق دستور استاندار برای تسریع در انجام امور و دستوراتی که دادستان محترم داده، امیدوارم تا 5 اسفندماه که شروع نیم فصل دوم است، بتوانیم برنامه باشگاه را تا انتها فصل اعلام کنیم.

اصولی در واکنش به اینکه دو بازیکن تیم جدا شده اند و این نگرانی وجود دارد که بلاتکلیفی باشگاه باعث به هم ریختن تیم گردد، گفت: جدا یا اضافه شدن و هرگونه تغییر بازیکنان و کادرفنی، اتفاقی جاری در همه باشگاه هاست. این مسئله ارتباطی به اتفاقات اخیر ندارد و تصمیماتی بوده که مهدی رحمتی گرفته و کاملاً در امور تیم مختار است. تیم با برنامه هایی که دارد و با صحبت هایی که با رحمتی اجرا شده است، به سمت هدفگذاری خود پیش خواهد رفت و در موقعیت بسیار خوبی نسبت به فصل گذشته قرار می گیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9304

به "اصولی: شرایط شهر خودرو تا نیم فصل دوم معین می گردد، به نحوه مدیریت و واگذاری باشگاه ورود نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: شرایط شهر خودرو تا نیم فصل دوم معین می گردد، به نحوه مدیریت و واگذاری باشگاه ورود نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید