اطلاعات تازه از آیفون 11 پرو، مک بوک پرو و آیپد پرو جدید در گزارش بلومبرگ

به گزارش جعبه مهر، امروز بلومبرگ در گزارشی مفصل، اطلاعات تازه از محصولات جدید اپل که همگی برچسب پرو خواهند داشت، منتشر نموده است. این محصولات شامل آیفون 11 پرو، آیپد پرو جدید، مک بوک پرو جدید و البته اپل واچ می گردد که این مورد آخر، تنها محصولی است که پرو در نام آن جایی ندارد.

اطلاعات تازه از آیفون 11 پرو، مک بوک پرو و آیپد پرو جدید در گزارش بلومبرگ

آنطور که در این گزارش منتشر شده، دو آیفون سال جاری دارای دوربین سه گانه هستند و اپل آن ها را در زمینه عکاسی و فیلم برداری، Pro می خواند. در این دوربین های سه گانه که تا الان بسیار در خصوص آن خوانده ایم، قرار است برای اولین بار از یک دوربین اولترا واید استفاده گردد. در کنار اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده، اطلاعات تازه ای هم از آیپد پرو جدید، اپل واچ جدید و مک بوک پرو جدید هم منتشر شده است. همچنین در این گزارش خبری در رابطه با ایرپادز 3 و بلندگوی هوشمند HomePod جدید که ارزان تر و کوچک تر خواهد بود نیز نوشته که در پستی جداگانه به آن پرداخته ایم.

ممکن است بگویید دیگر اخبار آیفون 11 تکراری شده اما چون این بار مارک گورمن از بلومبرگ این گزارش را منتشر نموده، یعنی با درصد اطمینان بالایی می توانیم صحت این اطلاعات را تایید کنیم. طبق این گزارش، سال جاری دو آیفون برچسب پرو خواهند گرفت که این دو گوشی در اصل جایگزین آیفون XS و iPhone XS Max می شوند. در کنار این گوشی ها نیز یک گوشی دیگر معرفی خواهد شد که جایگزین آیفون XR می گردد. نکته جدیدی که در گزارش بلومبرگ منتشر شده، بهبود سیستم Face ID است. آنطور که مارک گورمن نوشته، Face ID حالا می تواند از جهات بیشتری چهره کاربر را تشخیص دهد و حتی اگر گوشی روی میز باشد نیز Face ID چهره کاربر پشت میز نشسته را می بیند و قفل گوشی را باز می :ند. جدا از این مورد، اپل از شیشه های جدید در ساخت آیفون 11 استفاده خواهد نمود که گفته شده در مقابل شکستن مقاومت بالاتری خواهند داشت.

جدا از آیفون جدید، در این گزارش آمده که سال جاری شاهد آیپدهای جدید، مک بوک پرو جدید و اپل واچ سری 5 خواهیم بود. در ادامه بگذارید اطلاعات مربوط به هر دستگاه را مرور کنیم.

آیفون 2019

  • در کل سال جاری هم شاهد معرفی سه مدل آیفون خواهیم بود. دو تا از آن ها نام Pro در اسم خود خواهند داشت و جایگزین iPhone XS و iPhone XS Max می شوند. گوشی سوم که جایگزین iPhone XR خواهد شد نیز دارای دوربین دوگانه است.
  • آیفون های Pro قرار است با دوربین سه گانه عرضه شوند که شامل یک دوربین اولترا واید می گردد. این دوربین ها می توانند عکس هایی با رزولوشن بیشتر ثبت نمایند. عکاسی در شب و فیلم برداری با این گوشی ها نیز بهبود خواهد یافت.
  • همچنین دو مدل Pro از آیفون 11 از شارژ بی سیم معکوس هم پشتیبانی می نمایند که شبیه به فناوری سامسونگ در گلکسی اس 10 است. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد که ایرپادز خود را به یاری آیفون شارژ کند.
  • اطلاعات دیگر شامل بهبود Face ID می گردد که می تواند چهره شما را وقتی گوشی روی میز است، تشخیص دهد. ضد آب بودن آیفون نیز بهبود خواهد یافت و از شیشه هایی با مقاومت بالا در ساخت این گوشی ها استفاده خواهد شد. البته بلومبرگ نمی تواند معین کند که این ویژگی ها را در هر سه آیفون شاهد خواهیم بود یا مختص به مدل Pro هستند. با این وجود، پردازنده A13 در سه گوشی مشترک خواهد بود و همچنین یک چیپست جدید به نام Matrix هم در این گوشی ها قرار می گیرد که می تواند عملکرد واقعیت افزوده را بهبود ببخشد.
  • گوشی های Pro دارای رنگ هایی با پوشش مات خواهند بود و در کنار این رنگ ها و ماژول مربعی شکل دوربین، تفاوت ظاهری دیگری با آیفون های کنونی ندارند.
  • 3D Touch نیز از هر سه مدل آیفون 11 حذف خواهد شد و به جای آن ویژگی Haptic Touch که با آیفون XR معرفی گردید، استفاده می گردد.
  • انتظار آیفون 5G از اپل نداشته باشید. گفته شده اپل تا سال 2020 قصد عرضه آیفونی با پشتیبانی از 5G ندارد.
  • بروزرسانی های سخت افزاری گوشی جایگزین آیفون XR چندان چشم گیر نخواهند بود. در این گوشی قرار است از دوربین دوگانه که دوربین دوم زوم دو برابری اپتیکال را فراهم می نماید استفاده گردد. همچنین پردازنده جدید هم در این محصول حاضر خواهد بود و رنگ سبز هم به رنگ بندی گوشی جایگزین آیفون XR، اضافه می گردد.

آیپد 2019

  • آنطور که در این گزارش آمده، سال جاری اپل می خواهد آیپد پرو 11 اینچ و 12.9 اینچ را شامل بروزرسانی سخت افزاری کند. بلومبرگ می گوید این بروزرسانی شامل بهبود دوربین می گردد اما گفته نشده آیا بیشتر از یک دوربین در بخش پشتی این تبلت ها شاهد خواهیم بود یا خیر. همچنین پردازنده جدیدتر و سریع تر نیز در این محصول وجود خواهد داشت اما جدا از این موارد، طراحی دستگاه با نسل کنونی آن تفاوتی نخواهد داشت.
  • بلومبرگ می گوید اپل آیپد 9.7 اینچی را از رده خارج خواهد نمود و به جای آن، یک آیپد با نمایشگر 10.2 اینچ عرضه می نماید.

مک بوک پرو 2019

  • آنطور که بلومبرگ گزارش داده، اپل سال جاری مک بوک پرو 16 اینچی را عرضه می نماید. این لپ تاپ از نظر اندازه و ابعاد، شباهت زیادی به مک بوک پرو 15 اینچ خواهد داشت اما به دلیل کاهش حاشیه های نمایشگر، اندازه صفحه نمایش آن به 16 اینچ افزایش یافته است. همچنین گفته شده مک بوک پرو 16 اینچ برای کاربران حرفه ای ساخته شده و این یعنی باید انتظار قیمت پایه بالایی برای این محصول داشته باشیم. متاسفانه در خصوص کیبرد این مک بوک پرو چیزی منتشر نشده و نمی دانیم که آیا بهبود خواهد یافت یا خیر.

اپل واچ 2019

  • در انتها، بلومبرگ به اپل واچ سری 5 که سال جاری معرفی می گردد نیز اشاره نموده است. مثل شایعات قبلی، در گزارش بلومبرگ هم خواندیم که اپل واچ 2019 قرار است در دو مدل جدید با بدنه های تیتانیومی و سرامیکی عرضه گردد. همچنین گفته شده بهبود خاص دیگری در این ساعت رخ نداده و باید انتظار ویژگی های خاص watchOS 6.0 برای این ساعت باشیم.

منبع: TheVerge

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2783

به "اطلاعات تازه از آیفون 11 پرو، مک بوک پرو و آیپد پرو جدید در گزارش بلومبرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات تازه از آیفون 11 پرو، مک بوک پرو و آیپد پرو جدید در گزارش بلومبرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید