اظهارات پیشکسوتان استقلال پس از جلسه با سعادتمند

به گزارش جعبه مهر، ظهر امروز پیشکسوتان باشگاه استقلال با حضور در محل این باشگاه با احمد سعادتمند جلسه ای برگزار کردند.

اظهارات پیشکسوتان استقلال پس از جلسه با سعادتمند

به گزارش ، بعضی از پیشکسوتان باشگاه استقلال امروز با حضور در محل این باشگاه، با احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال ملاقات و گفت وگو کردند.

محمد نوازی پس از جلسه پیشکسوتان با سعادتمند، گفت: این جلسه بیشتر برای آشنایی بیشتر میان پیشکسوتان و مدیرعامل جدید باشگاه و بیشتر درباره مسائل آموزشگاه و پیشکسوتان بود. ما می خواستیم هماهنگی ایجاد گردد تا پیشکسوتان باشگاه استقلال دور هم جمع شوند و همفکری خوبی نمایند. امیدوارم سعادتمند با ایجاد همدلی میان تمام اعضای باشگاه و پیشکسوتان بتواند مسائل باشگاه را رفع کند و برای پرداخت بدهی ها راه حلی پیدا کند.

نوازی در ادامه گفت: از پزشکان و تمام اعضای کادر درمانی کشور تشکر می کنم. امیدوارم پس از تمام شدن ماجرای کرونا، باشگاه بتواند آغاز خوبی داشته باشد. البته خصوصی سازی باید عملی گردد زیرا واقعا حیف است که استقلال اینگونه اداره گردد. در سال های اخیر طرفداران دغدغه های زیادی داشتند که امیدوارم رفع شوند و سعادتمند هم با همدلی ها و هماهنگی هایی که ایجاد می نماید بتواند نام استقلال را زنده نگه دارد.

پیشکسوت استقلال در واکنش به انتقاد مجیدی از شرایط مدیریتی باشگاه و این که مدیریت جدید می تواند شرایط را برای موفقیت استقلال مهیا کند، گفت: مسائل مدیریتی از خیلی وقت پیش وجود داشت و تغییراتی که در باشگاه ایجاد شد، بیشتر به خاطر مسائل اقتصادی بود. مجیدی می خواهد تیمش نتیجه بگیرد و اگر مسائل باشگاه رفع گردد، تیم به آرامش می رسد اما صحبت کردن درباره مدیرعامل باشگاه در حیطه اختیارات ما نیست زیرا وزارت ورزش مدیرعامل باشگاه را انتخاب می نماید و خودش می داند چه گزینه ای بهتر است.

او اضافه نمود: سعادتمند از جنس ورزش و فوتبال است. من تفکر مثبتی نسبت به او دارم و انشالله که سال جاری اتفاقات خوبی برای استقلال میفتد.

علی لطیفی درباره جلسه امروز میان پیشکسوتان و مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، گفت: خوشبختانه امروز جلسه مثبتی میان سعادتمند و پیشکسوتان باشگاه برگزار گردید. باتوجه به این که سعادتمند خودش از جنس فوتبال است و مدیر ورزشی بوده، کاملا به مسائل فوتبالی، به ویژه به مسائل و مسائل باشگاه استقلال واقف است.

لطیفی در ادامه گفت: بیشتر از هر چیزی، کوشش ما در جلسه این بود که حرف طرفداران را به گوش مدیرعامل باشگاه برسانیم. اگر صحبت هایی که اینجا مطرح شد و سعادتمند هم با دقت به آن ها گوش کرد عملی گردد، باشگاه می تواند به صندلی های خوبی برسد.

علیرضا اکبرپور دیگر پیشکسوت باشگاه استقلال درباره جلسه امروز پیشکسوتان با مدیرعامل باشگاه اظهار، داشت: سعادتمند از پیشکسوتان باشگاه برای حضور در این جلسه دعوت نموده بود و ما هم به عنوان پیشکسوتان باشگاه برای این که حمایت خودمان را نشان دهیم، آمدیم. صحبت های خیلی مثبتی مطرح شد و امیدوارم سعادتمند بتواند برنامه هایش را عملی کند تا استقلال به صندلی اصلی اش برسد. ما هم به عنوان پیشکسوت هر کاری بتوانیم انجام می دهیم.

اکبرپور در واکنش به خصوصی سازی باشگاه استقلال، گفت: از وقتی به استقلال آمدم تا امروز بحث خصوصی سازی ادامه داشته اما هیچ وقت این اتفاق نیفتاده است. امیدوارم باشگاه را از راه اصولی، به بخش خصوصی واگذار نمایند تا افرادی بیایند که شایستگی کار در استقلال را دارند و بتوانند برای استقلال درآمدزایی نمایند.

او درباره بدهی های سنگین باشگاه استقلال، مطرح کرد: سعادتمند قبلا در هیئت مدیره بوده و از بدهی های باشگاه خبر دارد. امیدوارم او با برنامه هایی که دارد، بتواند بدهی های باشگاه را پرداخت کند و استقلال را از این بحران نجات دهد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5721

به "اظهارات پیشکسوتان استقلال پس از جلسه با سعادتمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات پیشکسوتان استقلال پس از جلسه با سعادتمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید