بازگشت امید به تمرینات پرسپولیس؛ عالیشاه در فکر رسیدن به ترکیب اصلی

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- امید عالیشاه که به خاطر قرار نگرفتن در ترکیب اصلی به گل محمدی اعتراض نموده بود، به وسیله یک واسطه از سرمربی سرخ ها عذرخواهی کرد تا بخشیده گردد.

بازگشت امید به تمرینات پرسپولیس؛ عالیشاه در فکر رسیدن به ترکیب اصلی

به گزارش خبرنگاران، امید عالیشاه پس از مسائلی که با برانکو و کالدرون داشت با دستیار یحیی گل محمدی هم دچار چالش شد. این بازیکن باتجربه که طی چند فصل اخیر همیشه به خاطر قرار ندریافت در ترکیب ثابت شکایت داشت در مقاطعی هم با برانکو دچار مشکل شد و هم با کالدرون و جالب این که توسط کالدرون در لیست خروجی هم نهاده شد اما با توجه به ارتباط بسیار خوبی که با مدیرعامل وقت پرسپولیس و مدیران زیر مجموعه او داشت، در نهایت در پرسپولیس ماندگار شد تا سکان راهنمایی پرسپولیس به دست یحیی گل محمدی بیافتد.

با حضور گل محمدی به نظر می رسید دغدغه های عالیشاه به انتها رسیده و او رفته رفته در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی خواهد نمود اما فرایند کار به شکلی رقم خورد که عالیشاه در تیم یحیی گل محمدی هم به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد. اتفاقی که باز هم زمینه های نارضایتی کاپیتان دوم سرخ ها را فراهم کرد.

درنهایت نیز این نارضایتی در همین ابتدای فصل علنی شد و عالیشاه در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با صنعت نفت، وقتی در تیم ذخیره ها نهاده شد، به صورت غیر مستقیم به این تصمیم اعتراض کرد و همین اعتراض باعث شد تا با نظر گل محمدی و حمید مطهری نه تنها از لیست بازی کنار گذاشته گردد بلکه از باشگاه خواسته شد تا در خصوص او تصمیم گیری کند.

در ادامه عالیشاه که متوجه اشتباه خود شد به وسیله یک واسطه با یحیی گل محمدی هم کلام شده و از او بابت حرکتی که انجام داد عذرخواهی کرد. یحیی گل محمدی نیز که ارتباط بسیار خوبی با چهرهای که عالیشاه واسطه قرار داده بود دارد، این عذرخواهی را پذیرفت تا کاپیتان دوم سرخ ها بلافاصله به تمرین برگردد.

اما موضوع زمانی جالب می گردد که بدانیم واسطه ای که زمینه های بازگشت عالیشاه به تمرین را فراهم آورد، یکی از همان نفراتی بود که به هنگام قرار دریافت عالیشاه در لیست مازاد کالدرون، شرایطی را فراهم آورد تا باشگاه رضایت نامه این بازیکن را برای انتقال به تیم های دیگر صادر ننموده و به صورت قرضی نیز با بازیکنی جا به جا نگردد چرا که می دانست درنهایت کالدرون جای خود را به یحیی گل محمدی خواهد داد. به هر روی روی قرار است هافبک - مهاجم پرسپولیس به زودی در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر شده تا در خصوص اتفاقات گذشته جوابگو باشد. هرچند بسیار بعید است که از سوی باشگاه با محرومیت یا جریمه نقدی روبرو گردد.

باشگاه پرسپولیس تایید نموده بود که پس از درگیری با سرمربی تیم، عالیشاه به دلیل رفتار غیرحرفه ای در تمرینات شرکت ننموده است. حال به نظر می رسد که مسائل حل شده و هافبک سرخپوشان در تمرین حاضر شده است. امید عالیشاه، مهاجم تیم پرسپولیس به زودی راهی جلسه کمیته انضباطی می گردد. امید عالیشاه به زودی در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر خواهد شد تا در خصوص اتفاقات گذشته جوابگو باشد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8364

به "بازگشت امید به تمرینات پرسپولیس؛ عالیشاه در فکر رسیدن به ترکیب اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت امید به تمرینات پرسپولیس؛ عالیشاه در فکر رسیدن به ترکیب اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید