آنالیز نهایی و ابلاغ دستورالعمل استخراج رمز ارز ها در شهریورماه

به گزارش جعبه مهر، زرندی گفت: با توجه به جدید بودن موضوع استخراج رمز ارز در کشور کوشش کردیم با همفکری با فعالان این حوزه و وزارتخانه های مرتبط ، دستورالعمل را نهایی کنیم و آن را در شهریور ماه ابلاغ خواهیم کرد.

آنالیز نهایی و ابلاغ دستورالعمل استخراج رمز ارز ها در شهریورماه

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از شاتا، در نشستی با حضور معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت، آنالیز نهایی دستورالعمل جواز تاسیس و پروانه بهره برداری برای استخراج رمز ارز ها انجام شد.

در این نشست سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: جنس این کار با سایر تولیدات صنعتی کمی متفاوت است و چارچوب های موجود برای این فرایند، باید با نگاه متفاوت تدوین گردد.

زرندی گفت: با توجه به جدید بودن موضوع استخراج رمز ارز در کشور کوشش کردیم با همفکری و هم اندیشی با صاحبان و فعالان این حوزه و همچنین وزارتخانه های مرتبط با استخراج رمز ارزها، دستورالعمل را نهایی کنیم و آن را در شهریور ماه ابلاغ خواهیم کرد.

وی گفت: در موضوع استخراج رمز ارزها، شاید بتوان گفت، یکی از پیروز ترین عکس العمل هایی که در مورد مواجهه با فناوری های نوین انجام شد.

دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز ها

معاون طرح و برنامه اضافه نمود: در گذشته با تأخیر زیاد و همچنین با نگاهی بسته به این جور فناوری ها و کسب و کار ها برخورد می شد، اما در این موضوع عکس العمل و فوریت تصمیم گیری خوبی رخ داد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: در دستورالعمل ملاحظات وزارت نیرو ارتباطات و سایر دستگاه ها لحاظ شده و کوشش می کنیم شرایط مساعدی را برای فعالان این بخش فراهم آوریم.

وی توضیح داد:با ابلاغ دستورالعمل استخراج رمز ارزها، از فعالیت های زیرزمینی و غیر قانونی جلوگیری می گردد و این فعالیت بصورت رسمی و قانونی ادامه پیدا می نماید.

در این جلسه معاون وزیر نیرو و مدیرعامل توانیر و معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، دیدگاه های خود را در مورد دستور العمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری برای استخراج رمز ارز ها ارائه کردند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2828

به "آنالیز نهایی و ابلاغ دستورالعمل استخراج رمز ارز ها در شهریورماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نهایی و ابلاغ دستورالعمل استخراج رمز ارز ها در شهریورماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید