برنامه روز نخست نمایندگان کاراته ایران

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات موسوم بهکارات وان با حضور 737 کاراته کا از 86 کشور به مدت سه روز برگزار خواهد شد. فردا آدینه در نخستین روز این رقابتها مبارزات کاتای انفرادی بانوان، کاتای تیمی مردان، اوزان 60-، 67- و 75- کیلوگرم مردان و اوزان 50- و 55- کیلوگرم بانوان برگزار می گردد.

برنامه روز نخست نمایندگان کاراته ایران

در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی در گروه 4 با کاتاروهایی از تایلند، ایتانیا، کانادا، بلاروس، کرواسی و ژاپن و نگین باقری در گروه 7 با کاتاروهایی از تایلند، پرتغال، ژاپن، هنگ کنگ، اسلواکی، چک و ترکیه همگروه هستند.

در کاتای تیمی مردان ، کشورمان دو نماینده دارد. تیم اول ایران (امیربهادر تدین، امیریزدان تدین و سهیل ساجدی فر)در گروه 2 با تیم های کرواسی، کویت و آذربایجان قرار گرفته است و تیم دوم هم (ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون) در گروه یک با تیم های ترکیه، روسیه، اسپانیا همگروه است.

در رقابتهای کومتیه و در وزن 60- کیلوگرم: مجید حسن نیا با های گوئن از ویتنام پیکار می نماید و در صورت پیروزی به مصاف بروس داگلاس از برزیل می رود. در وزن 67- کیلوگرم هامون درفشی پور دور اول استراحت دارد و سپس با برنده ایتالیا و ازبکستان پیکار می نماید. امیررضا میرزایی نیز ابتدا با فرانچسکو دی اونفریو از ایتالیا مبارزه می نماید و در صورت کسب پیروزی به دیدار برنده آلمان و ژاپن خواهد رفت.

بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت با برنده انگلیس و شیلی مبارزه می نماید و علی اصغر آسیابری با چون سووی از چین تایپه مبارزه می نماید و در صورت پیروزی به دیدار لوئیجی بوسا از ایتالیا خواهد رفت.

در بخش زنان و در وزن 50- کیلوگرم سارا بهمنیار دور اول استراحت دارد و سپس با برنده رومانی و چین تایپه مبارزه می نماید. در وزن 55- کیلوگرم طراوت خاکسار دور نخست به دیدار صابرینا اوهیدانده از فرانسه می رود و در ادامه برنده هلند و اسپانیا را پیش رو دارد و در همین وزن فاطمه چالاکی ابتدا با ویکتوریا سمانیکوا از اسلواکی پیکار می نماید و در صورت پیروزی به مصاف لهستان خواهد رفت.

این مسابقات تا روز یکشنبه 28 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1118

به "برنامه روز نخست نمایندگان کاراته ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه روز نخست نمایندگان کاراته ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید