تک زنگ هایی عاشقانه تازه ترین اثر شاعر مهابادی منتشر شد

به گزارش جعبه مهر، کیوان گورک، شاعر و مدرس دانشگاه زبان و ادبیات فارسی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، اظهار کرد: از سال 1384 در حوزه پژوهشگری ادبیات مشغول به فعالیت هستم و تا به امروز بیش از 40 مقاله ملی، بین المللی (isi و cis) در مجلات و ژورنال های بین المللی به چاپ رسانده ام.

تک زنگ هایی عاشقانه تازه ترین اثر شاعر مهابادی منتشر شد

وی اضافه کرد: تک زنگ هایی عاشقانه تازه ترین اثرم در قالب شعر مینیمال در 82 صفحه توسط انتشارات زانکو چاپ و منتشر شد. و به همین دلیل تقدیرنامه ای از استاد شفیعی کدکنی استاد تمام زبان و ادربیات فارسی دریافت نموده است.

گورک در ادامه سخنان خود به کتابهای دیگر خود بیان نمود: در سال 1387 کتاب نبرد خدایان حماسه رستم و اسفندیار را در قالب خوانشی جدید و اولین جنگ مذهبی داخلی ایرانیان در 75 صفحه توسط انتشارات رهرو در مهاباد به چاپ رسانده ام.

این شاعر مهابادی اظهار کرد: کتاب جان نوشته های یک دل مرده نیز که به عنوان اولین بار در ادبیات فارسی پاره نویسی به عنوان تفسیری جدید و خلاقانه در 156 در انتشارات زانکو بوکان در سال 97 به چاپ رسیده است.

این پژوهشگر زبان و ادبیان فارسی کتاب ریشه یابی و تحلیل ساختاری هزار و یک شب از دیگر آثار خود معرفی و گفت: این کتاب به ریشه یابی و تحلیل ساختاری حکایت های این اثر پرداخته است، این اثر نیز در 248 صفحه در پاییز 1397 توسط انتشارات زانکو در بوکان چاپ و منتشر شده است. و مجموعه شعر تیغ های عاشقانه کاکتوس را هم در سال سال 1397 با 183 صفحه در انتشارات زانکو به چاپ رسانده است.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8942

به "تک زنگ هایی عاشقانه تازه ترین اثر شاعر مهابادی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تک زنگ هایی عاشقانه تازه ترین اثر شاعر مهابادی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید