جهش اقتصاد با جهش فراوری

به گزارش جعبه مهر، استاندار اردبیل در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد بر رونق صادرات با ایجاد جهش در صنایع تبدیلی در استان تاکید نمود.

جهش اقتصاد با جهش فراوری

به گزارش و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، بهنام جو استاندار اردبیل، در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد، سال99 را سال جهش فراوری و جهش صنایع تبدیلی در استان دانست و گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی صادرات استان به داخل و خارج کشور رونق قابل توجهی خواهد داشت.

بهنام جو با تاکید بر اینکه برای رونق فراوری باید زیرساخت های اساسی ایجاد گردد، اضافه نمود: توسعه راه های اصلی، ایجاد شهرک صنعتی مشترک و راه انداری بار انداز ریلی در شمال استان، به توسعه و رونق کشاورزی یاری می نماید.

او اعلام کرد: سرمایه گذاران در منطقه نعمت بزرگی برای استان هستند و مسائل و موانع آن ها باید در اسرع وقت با هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی با موضوع فرمانداران مرتفع گردد.

استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاران به منظور رونق فراوری و توسعه مالی وارد منطقه می شوند و ما باید از این افراد حمایت کنیم تا در کاهش بیکاری منطقه گام اساسی برداشته گردد.

او توضیح داد: احیا و راه اندازی واحد های راکد در سال جهش فراوری تصمیمات خوبی گرفته شده و با هماهنگی بانک ملی، نساجی سبلان اولین واحد راکد به سرمایه گذار بومی واگذار شد تا 1000 نفر در این واحد صاحب شغل شوند.

بهنام جو ادامه داد: واحد هایی که بانک های استان تملک نموده اند ظرف 6 ماه آینده در صورت قابلیت احیا به بخش خصوصی واگذار می شوند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه بیشتر واحد های راکد خط فراوری دارند گفت: واگذاری این واحد ها بصورت اقساطی است و سرمایه گذار باید بعد از تعمیر و ترمیم و جذب نیروی انسانی در استان اقدام به فراوری نمایند و تسهیلات سرمایه در گردش نیز با همکاری بانک های عامل تامین می گردد.

م

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5873

به "جهش اقتصاد با جهش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش اقتصاد با جهش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید