حسینی: فدراسیون و سازمان لیگ باید قاطعانه پای تصمیم شان بایستند

به گزارش جعبه مهر، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این خوب نیست که هر کسی درباره آغاز لیگ صحبت کند، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید قاطعانه تصمیم بگیرند و جواب همه را بدهند.

حسینی: فدراسیون و سازمان لیگ باید قاطعانه پای تصمیم شان بایستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سید جلال حسینی درباره صحبت هایی که در خصوص بحث انصراف بعضی تیم ها از حضور در لیگ برتر گفت: به نظرم باید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این خصوص تصمیم بگیرد. متأسفانه تصمیم نمی گیرند. به نظرم باید قاطعانه صحبت نمایند تا همه جوابشان را بگیرند. این درست نیست که هر کسی به نحوی که می خواهد صحبت کند. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید پای تصمیمی که گرفتند بایستند و قاطعانه هم جواب همه را بدهند تا این همه مشکل پیش نیاید.

وی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس نیز شرح داد: بچه ها در ابتدای آغاز تمرینات تست بدنی دادند و شرایط خوب است. سه هفته است تمرینات مان آغاز شده و همه چیز خوب است. چند بازی محبت آمیز انجام دادیم و بازهم بازی خواهیم کرد. البته مسائل زیادی هم وجود دارد. آقای رسول پناه کوشش می نماید و باید کوشش بیشتری هم انجام دهد، چون پرونده ها و مسائل اقتصادی که وجود دارد طرفداران را اذیت می نماید. مثل سال های قبل که همواره در انتها فصل یا ابتدای فصل همواره طرفداران ناراحت بودند، امیدوارم این موضوع پیش بینی شده باشد تا طرفداران دیگر اذیت نشوند.

کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص مصدومیت محمد انصاری نیز اعلام کرد: انصاری یکی از بهترین بازیکنان ما بود. از محرومیت او ناراحت شدیم و امیدارم زودتر به میادین برگردد.

حسینی در انتها در واکنش به سوال خبرنگاری درباره شایعات مبنی بر خداحافظی او در جهان بازیگری فقط به گفتن کلمه خیر بسنده کرد و دیگر حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران نشد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6439

به "حسینی: فدراسیون و سازمان لیگ باید قاطعانه پای تصمیم شان بایستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: فدراسیون و سازمان لیگ باید قاطعانه پای تصمیم شان بایستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید