خبرنگاران تصمیم برای بازگشایی مساجد و مدارس یزد بر عهده ستاد ملی کرونا است

به گزارش جعبه مهر، یزد - خبرنگاران- سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان یزد گفت: بازگشایی مساجد و مدارس استان به تصمیم ستاد ملی کرونا و شرایط مناطق سفید بستگی دارد.

خبرنگاران تصمیم برای بازگشایی مساجد و مدارس یزد بر عهده ستاد ملی کرونا است

فخرالسادات خامسی روز شنبه در نشست خبری برخط که توسط خانه مطبوعات یزد برگزار گشت اضافه کرد: تا به امروز هیچ نامه و گزارشی رسمی در خصوص شرایط استان مبنی بر سفید یا قرمز بودن آن به استان ابلاغ نشده است.

وی گفت:در زمینه ویروس کرونا ما تابع تصمیمات کشوری هستیم و در استان نیز 21 جلسه ستاد استانی تشکیل شده که تصمیم های خوبی گرفته شده است.

مدیر کل دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری یزد اضافه کرد: در ستاد استانی کرونا نیز آخرین تصمیم گیریها مبنی بر اماکن تجمعی و اصناف پرخطر اتخاذ شد و در خصوص آرایشگاه های مردانه، زنانه، پارک ها، شب بازارها و ساعت کار بازارها تدابیری اتخاذ گشت.

وی اضافه کرد: در سطح شهر یزد بیش از 40 گروه وظیفه گشت و کنترل اصناف را بر عهده دارند و با بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به کنترل اصناف را دارند و در این زمینه نیز واحدهای متخلف را نیز پلمب می کنند.

خامسی گفت: یکی از مسائل ما وسعت و گستردگی و همچنین پراکنده کاری فعالیت های دفتر امور اجتماعی و فرهنکی است و همیشه موضوعات اجتماعی فرهنگی در شعار تصمیم سازان است اما در عمل بعد از مباحث اقتصادی و عمرانی طرح ها است.

مدیر کل دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری یزد اضافه کرد: بهزیستی، نیروی انتظامی ورزش و جوانان و استانداری مجوز تشکل ها و سازمان های مردم نهاد را صادر می کند که مجموعا نزدیک به 700 سازمان مردم نهاد با مجوز 4 ارگان فعالیت دارند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6093

به "خبرنگاران تصمیم برای بازگشایی مساجد و مدارس یزد بر عهده ستاد ملی کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصمیم برای بازگشایی مساجد و مدارس یزد بر عهده ستاد ملی کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید