خبرنگاران فراوری ماسک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوکان شروع شد

به گزارش جعبه مهر، مهاباد- خبرنگاران- رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوکان گفت: خط فراوری ماسک در این مرکز با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان راه اندازی شد.

خبرنگاران فراوری ماسک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوکان شروع شد

جعفر رحمانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: با فعالیت این واحد روزانه بیش از هزار عدد ماسک فراوری و در اختیار شبکه بهداشت و درمان بوکان قرار می گیرد.

وی افزود: این خط فراوری با هدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی شماری از بانوان مهارت آموخته و مربیان آکادمی فنی و حرفه ای این شهرستان راه اندازی شد و ماسک های فراوریی آن برای انجام عملیات ضدعفونی به شبکه بهداشت و درمان تحویل داده می گردد.

وی ادامه داد: روسای بیمارستان شهید قلی پور و سازمان فنی و حرفه ای و جمعی از خیران بخش سلامت با حضور سرپرست فرمانداری بوکان تفاهم نامه ای برای فراوری این میزان ماسک منعقد نموده بودند.

رحمانی با بیان اینکه در این فعالیت خیرخواهانه هشت نفر شامل سه مربی و پنج کارآموز مشارکت دارند، گفت: پارچه مورد استفاده برای تهیه ماسک توسط خیران و با همکاری شبکه بهداشت و درمان تهیه و دوخت آن توسط مرکز فنی و حرفه ای به صورت رایگان انجام می گردد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوکان گفت: این کارگاه زیرنظر کارشناسان حوزه بهداشت و با رعایت همه اصول بهداشتی فعالیت خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران با انتشار اخبار مربوط به شیوع بیماری کرونا در بعضی استان های کشور، ماسک و اقلام ضدعفونی در آذربایجان غربی کمیاب شد و بسیاری از شهروندان در زمان مراجعه به داروخانه ها با نوشته ماسک تمام شد روبرو شدند.

اگرچه هنوز ماسک در داروخانه ها به صورت قطره چکانی عرضه می گردد اما مسوولان آذربایجان غربی از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به اندازه کافی در روزها و هفته های آینده خبر می دهند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5107

به "خبرنگاران فراوری ماسک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوکان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری ماسک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوکان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید