خبرنگاران سرمربی پاراوزنه برداری: امیدوارم تمرینات تیم به صورت حضوری برگزار گردد

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری ایران گفت: تمام کوشش این است که در فصل تابستان اردوهای تیم را به صورت حضوری برگزار کنیم اما تمام برنامه به فرایند کاهشی شیوع ویروس کرونا در کشور بستگی دارد.

خبرنگاران سرمربی پاراوزنه برداری: امیدوارم تمرینات تیم به صورت حضوری برگزار گردد

علی اصغر رواسی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: شیوع ویروس کرونا در ایران تمام برنامه های تیم پاراوزنه برداری را مختل نموده است. البته تنها وزنه برداری نیست بلکه کُل ورزش ایران با این ویروس درگیر است. امیدوارم با تمهیداتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در نظر گرفته است بتوانیم یک برنامه بلندمدت برای ملی پوشان در دستور کار قرار دهیم. البته وزنه برداران معلول اکنون تمریناتی دارند اما تمرین گروهی و تحت نظر مربی می تواند در میزان آمادگی آنان تاثیر بیشتری داشته باشد.

او ادامه داد: قرار است که در مهرماه امسال اردوهای آماده سازی آغاز گردد. اما این زمان برای آماده کردن تیم کافی نیست باید کوشش کنیم تا یک دوره اردو نیز در تابستان امسال با رعایت تمام مسائل بهداشتی برگزار کنیم. متاسفانه تا زمانی که فراگیری کرونا فرایند نزولی نداشته باشد امکان برگزاری اردوی حضوری سخت است.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری با اشاره به ابتلای یکی از قهرمانان این رشته به ویروس کرونا گفت: روح الله رستمی از ورزشکاران خوب و قهرمان دنیا است. متاسفانه در چند ماه گذشته به این ویروس مبتلا شد اما اکنون شرایط بهتری دارد. ممکن است دارو و همچنین ماندن در قرنطینه بر روی آمادگی جسمانی او تاثیر گذاشته باشد اما ظرفیتی که در او وجود دارد امکان بازگشت به روزهای طلایی را دارد.

رواسی در خاتمه اضافه نمود: تمرینات آنلاین زیر نظر مربیان برگزار خواهد شد و از شرایط کنونی هم راضی هستم اما کوشش داریم تا این تمرینات به صورت حضوری برگزار گردد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6655

به "خبرنگاران سرمربی پاراوزنه برداری: امیدوارم تمرینات تیم به صورت حضوری برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی پاراوزنه برداری: امیدوارم تمرینات تیم به صورت حضوری برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید