خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در دنیا از 29 میلیون و 400 هزار نفر گذشت

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- براساس آمارهای مراکز معتبر، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا بامداد سه شنبه به 29 میلیون و 417 هزار نفر رسیده است.

خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در دنیا از 29 میلیون و 400 هزار نفر گذشت

به گزارش خبرنگاران از مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد، شمار مرگ و میر دنیای کرونا به 931 هزار و 976 نفر رسیده است.

براساس این گزارش در 24 ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، 36 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و 417 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

شمار نهایی مبتلایان کرونا در آمریکا نیز به 6 میلیون و 747 هزار و 123 نفر و شمار مرگ و میر نیز به 198 هزار و 937 نفر رسیده است.

شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون چهار میلیون و 21 هزار نفر گزارش شده است.

بیشترین آمار مرگ و میر نیز در 24 ساعت گذشته متعلق به هند، آمریکا و برزیل بوده است. در هند یک هزار و 57 نفر، آمریکا 417 و در برزیل نیز 343 نفر جان خود را به دلیل بیماری کووید 19 از دست دادند.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه و پرو به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماران کرونایی در دنیا هستند.

با افزایش دنیای شمار مبتلایان ویروس کرونا، سازمان دنیای بهداشت روز دوشنبه گفت که اروپا در پاییز با افزایش مرگ و میر کرونا روبرو خواهد شد.

سازمان دنیای بهداشت گزارش می دهد که تنها در روز یکشنبه 307 هزار و 930 در سطح دنیای به ویروس کرونا مبتلا شده اند که این آمار بالاترین رقم روزانه از ابتدای شیوع همه گیری کرونا در چین در اواخر سال گذشته می باشد.

هانس کلوگ مدیر اروپا سازمان دنیای بهداشت در همین مورد به خبرگزاری فرانسه گفت: در ماه اکتبر (مهر)، نوامبر (آبان) شرایط بدتر خواهد شد و ما شاهد مرگ و میر بیشتری خواهیم بود.

امریکا در حالی شاهد بیشترین مبتلا به کرونا و مرگ و میر است که دولت ترامپ ماه گذشته بدون توجه به هشدارهای بهداشتی دستور بازگشایی مدارس را صادر کرد.

به گزارش شبکه سی ان ان، در هفته نخست بازگشایی مدارس در آمریکا که به اصرار دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور انجام شد، دستکم 260 دانش آموز و هشت معلم مدرسه ای در ایالت جورجیا قرنطینه شدند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7519

به "خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در دنیا از 29 میلیون و 400 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در دنیا از 29 میلیون و 400 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید