رسول پناه: تصمیمات پرسپولیس، همواره بر مبنای قانون و مقررات مقامات بالا بوده است

به گزارش جعبه مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت اجرا شده از سوی باشگاه النصر عربستان توضیحاتی داد.

رسول پناه: تصمیمات پرسپولیس، همواره بر مبنای قانون و مقررات مقامات بالا بوده است

به گزارش به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه در خصوص شکایت انجام شده از سوی باشگاه النصر عربستان و اقدام های انجام شده در باشگاه پرسپولیس، گفت: تمامی اقدامات باشگاه پرسپولیس، در جذب بازیکنان جدید، کاملا قانونی بوده و مدارک و مستندات ما در این زمینه کامل است و کوچکترین تردیدی در عملکرد خودمان نداریم. تصمیم های باشگاه، همواره بر مبنای قانون و مقررات ابلاغی فیفا، کنفدراسیون و فدراسیون فوتبال ایران بوده است. حتی زمانی که تیم پرسپولیس با تمام بازیکنان خود در قطر حاضر شده بود، هنوز پنجره جابجایی باز بود.

وی ادامه داد: همچنین در رای فیفا، زمان ابلاغ آن به صراحت و وضوح تمام وجود دارد و شرایط، تشریح شده است. باشگاه در فرصت قانونی، اقدامات خود را انجام داد، ما حتی پس از اعتراض بی اساس باشگاه النصر عربستان مدارک و مستندات خود را به نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاج، ارائه دادیم که از نظر ایشان تمامی اقدامات باشگاه کاملا در محدوده قوانین و مقررات بوده است.

رئیس هیئت مدیره وسرپرست باشگاه پرسپولیس، افزود: متاسفانه اظهار نظر منصفانه و دقیق تاج به مذاق بعضی در داخل و خارج از کشور خوش نیامده و با واکنش های تند و توهین آمیز با آن برخورد کردند که در خصوص افراد داخل کشور، واقعا تاسف بار است و حتما باید پیگیری قضایی گردد. ما معتقدیم این پرونده باید با رفتار توام با احترام و ادب دنبال گردد، زیرا صد درصد محق هستیم و انتظار صدور رای بی طرفانه و مبتنی بر قانون و مقررات، به نفع پرسپولیس را از کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم.

وی اظهار داشت: مجدد تاکید می کنم حفظ حرمت ها و توجه به اصول و مقررات ورزشی و پیگیری مجدانه بر مبنای حقایق، باید مدنظر باشد و پرسپولیس بی شک سرافراز از این پرونده، خارج می گردد. پرسپولیس، پرطرفدارترین تیم قاره کهن با میلیون ها عاشق در ایران و سراسر جهان است که حضورشان در هر میدانی شورآفرین و هیجان بخش است. نامی است که هیچ کس نمی تواند نادیده اش بگیرد. میلیون ها طرفدار در سراسر جهان، چشم به رای عادلانه و منصفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، مبنی بر حقانیت پرسپولیس دارند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7694

به "رسول پناه: تصمیمات پرسپولیس، همواره بر مبنای قانون و مقررات مقامات بالا بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: تصمیمات پرسپولیس، همواره بر مبنای قانون و مقررات مقامات بالا بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید