زمان ورود خودرو کوییک S به بازار اعلام شد

به گزارش جعبه مهر، گروه خودروسازی سایپا بیان کرد که مراحل پیش فراوری و تست های لازم برای فراوری کوییک S صورت گرفته و با انتقال قالب از شرکت خارجی در ماه جاری، فراوری آزمایشی این محصول از اواخر آذرماه و فراوری انبوه آن از دی ماه 99 شروع خواهد شد.

زمان ورود خودرو کوییک S به بازار اعلام شد

به گزارش تجارت نیوز، تغییر در زمان بندی پروژه فراوری کوییک. اس و طولانی شدن زمان شروع فراوری انبوه این محصول به دلیل تاکیدات کیفی و فرایند جدید این گروه در ارتقاء کیفیت قطعات و محصول نهایی و همچنین محدودیت های ناشی از اجرای پروتکل های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یکی از شرکت های قالب سازی خارجی است که با دستور مدیریت ارشد گروه سایپا این موضوع به صورت مستمر پیگیری شده و ضمن بهبود کیفیت مورد نظر، قالب سازی نهایی این محصول فیس لیفت در شرکت خارجی به اتمام رسیده و آماده انتقال به داخل کشور است.

مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در این خصوص گفت تا به امروز چندین دستگاه از این محصول با قطعات نهایی از قالب های اصلی در این مرکز فراوری شده و تست های تاییدیه آن نیز به خاتمه رسیده است، همچنین بر اساس رویه های کیفی داخلی سایپا، مراحل دریافت تاییدیه از نهاد های ناظر از جمله نیروی انتظامی برای شماره گذاری، تاییدیه از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و نیز مجوز شماره گذاری تا انتهای دی ماه 99 به خاتمه رسیده و کوییک. اس در بهمن ماه 99 به بازار عرضه می گردد.

در مورد خودرو ساینا. اس (دیگر محصول جدید فیس لیفت پلت فرم X 200 سایپا) نیز به اطلاع مشتریان محترم می رساند که این محصول هم اکنون در خط فراوری شرکت سایپا سیتروئن در حال فراوری انبوه بوده ولیکن جهت عرضه به بازار صرفا در انتظار مشخص و اعلام قیمت از سوی شورای رقابت است.

سازمان فروش گروه خودروسازی سایپا نیز گفت که وجه واریزی مشتریان محترم در پیش فروش های این محصولات مشمول سود مشارکت و همچنین جریمه تاخیر خواهد شد و گروه خودروسازی سایپا در این خصوص نیز نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام خواهد نمود.

این سازمان شرح داده که گروه خودروسازی سایپا با هدف رضایتمندی و پاسخ به احتیاج ضروری بعضی از مشتریان به خودرو، طرح تبدیل و پیشنهاد صدور دعوتنامه های خودرو های مشابه و جایگزین این محصولات و تحویل آن ها را نیز داده است، اما این اقدام، یک امر پیشنهادی و کاملا اختیاری است و در صورت عدم تمایل مشتریان به تغییر مدل خودرو های خود؛ محصولات ثبت نامی بلافاصله پس از فراوری انبوه و تامین، تحویل مشتریان خواهد شد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8506

به "زمان ورود خودرو کوییک S به بازار اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ورود خودرو کوییک S به بازار اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید