ساری: 100 میلیون پوند در ازای خرید هازارد خیلی کم است

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- مائوریتسیو ساری سرمربی تیم چلسی تاکید نمود که برای فروش ادن هازارد به رئال مادرید 100 میلیون پوند خیلی کم و ارزان است اما در عین حال بر این باور است که آبی ها در صورت تمایل مرد بلژیکی برای جدایی، باید به تصمیم وی احترام بگذارند.

ساری: 100 میلیون پوند در ازای خرید هازارد خیلی کم است

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان روز سه شنبه نوشت: هازارد در جریان پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل وستهم در استمفورد بریج، با حرکتی انفرادی و تحسین برانگیز هر 2 گل تیمش را به ثمر رساند تا آبی های لندن دوباره به محدوده کسب سهمیه لیگ قهرمانان باز گردد.

ستاره بلژیکی نخستین گل خود را با پشت سر گذاشتن تعداد زیادی از مدافعان میهمان به ثمر رساند و بار دیگر بسیاری را بر آن داشت تا وی را بهترین بازیکن لیگ برتر جزیره بنامند.

با این وجود، منابع شبکه تلویزیونی ای اس پی ان اوایل ماه مارس تایید کرد که با توجه به ورود هازارد به آخرین سال قراردادش، آبی ها این دلهره را دارند که هیچ چیز نتواند مانع پیوستن وی به جمع کهکشانی ها گردد و اظهارات ساری پس از بازی مقابل وستهم نیز از تسلیم شدن مرد ایتالیایی در برابر خواسته فوق ستاره تیمش برای جدایی حکایت دارد.

ساری در این خصوص گفت: هیچ کاری از دست من ساخته نیست و این موضوع در خصوص باشگاه هم صادق است؛ اگر هازارد بخواهد محیط تازه ای را تجربه کند متقاعد کردی وی برای ماندن کار بسیار سختی است.

وی ادامه داد: کوشش می کنیم تا پیشرفت کنیم و به یکی از بهترین تیم های انگلیس و اروپا تبدیل شویم اما باید به تصمیم هازارد احترام بگذاریم.

ساری در رابطه با خبرهای منتشر شده در خصوص مبلغ انتقال (100 میلیون پوند) هازارد تاکید نمود: در این بازار، چنین مبلغی خیلی ارزان است؛ هیچ ایده ای در خصوص ارزش هازارد در بازار ندارم اما در پنجره های نقل و انتقلاتی گذشته مبالغی بیشتر از این را دیده ایم؛ واقعا جایزگین کردن بازیکنی به جای هازارد کار دشواری است.

ورزشی**3991**2024

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1461

به "ساری: 100 میلیون پوند در ازای خرید هازارد خیلی کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: 100 میلیون پوند در ازای خرید هازارد خیلی کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید