سازمان لیگ فوتسال مترصد برگزاری فینال لیگ برتر

به گزارش جعبه مهر، با وجودی که قهرمان لیگ برتر فوتسال تنها در دو بازی دیگر معین می گردد سازمان لیگ فوتسال مترصد فرصتی برای برگزاری آن است.

سازمان لیگ فوتسال مترصد برگزاری فینال لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران، با تعطیلی مسابقات ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا هنوز شرایط لیگ های فوتبال تعیین نشده و فدراسیون فوتبال اعلام نموده است ظرف چند روز آینده در خصوص مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و سایر مسابقات تصمیم گیری خواهد نمود.

در فوتسال اما با توجه به اینکه تنها بازی فینال مسابقات لیگ برتر باقی مانده شرایط تا حدودی بهتر است با این حال هنوز شرایط برای برگزاری این بازی فراهم نشده است. اخیراً آرش جابری دبیر سازمان لیگ خاطرنشان کرد که که در کوشش برای برگزاری فینال لیگ هستند و به محض اینکه شرایط برای برگزاری این بازی فراهم گردد زمان آن را اعلام می نماید.

دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان که قرار است فینال لیگ برتر را برگزار نمایند از مدت ها پیش تمرینات خود را تعطیل کردند و چنانچه بنا باشد این بازی برگزار گردد باید مدتی برای تمرین آماده سازی آنها در نظر گرفته گردد.

به نظر می رسد با توجه به در پیش بودن ماه رمضان احتمال اینکه این فینال در ساعت های بعد از اذان مغرب در اردیبهشت ماه برگزار گردد زیاد است. از سوی دیگر احتمال اینکه دو بازی فینال بدون تماشاگر برگزار گردد هم هست تا زودتر پرونده لیگ برتر بسته شده و قهرمان این فصل تعیین گردد.

البته هفته پایانی لیگ دسته اول و پلی آف این رقابت ها و همچنین فصل جدید لیگ دسته دوم نیز مدت هاست که لغو شده و باید دید سازمان لیگ فوتسال چه تصمیمی برای آنها خواهد گرفت.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5576

به "سازمان لیگ فوتسال مترصد برگزاری فینال لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ فوتسال مترصد برگزاری فینال لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید