سرپرست تیم ملی پدل: برای مهار بحران کر ونا احتیاج به همدلی هستیم

به گزارش جعبه مهر، قادری سرپرست تیم ملی پدل ایران گفت: این روز ها مردم کشور عزیزمان ایران به واسطه انتشار ویروس کر ونا در جدال با یک آزمون عظیم هستند، آزمونی که برای عبور از آن بیش از همه نیازمند آرامش، همراهی و امید هستیم،

سرپرست تیم ملی پدل: برای مهار بحران کر ونا احتیاج به همدلی هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برای آنهایی که ورزش نوپای پدل را دنبال می نمایند، مونا قادری نامی آشناست. قهرمان اسبق این رشته که حالا در عین جوانی به عنوان سرپرست تیم ملی پدل انجام وظیفه می نماید.

قادری در گفت و گو با دانشجو گفت: این روزها بواسطه انتشار ویروس کوو ید 19 تمامی جهان با شرایطی چالش برانگیز روبروست و جامعه پد ل از این قاعده مستثنی نبوده است و مسابقات قهر مانی کشو ر زنان و مردان به خاطر کر ونا لغو شد.

وی اضافه نمود: در روزهایی که تمرینات تعطیل است مجبور هستیم در خانه بمانیم و با دیوارهای خانه تمرین کنیم تا از شرایط مطلوب بدنی خارج نشویم.

قادری گفت: چندی پیش مسابقات آزاد پدل به میزبانی ایران اجرا شده که تیم ایران توانست با شایستگی و پشت سر گذاشتن رقبا به مقام قهرمانی برسد.

وی در خاتمه گفت: این روزها مردم کشور عزیزمان ایران به واسطه انتشار ویروس کرونا در جدال با یک آزمون عظیم هستند، آزمونی که برای عبور از آن بیش از همه نیازمند آرامش، همراهی و امید هستیم، و به مردم توصیه می کنم همچنان در خانه بمانند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل،همه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5538

به "سرپرست تیم ملی پدل: برای مهار بحران کر ونا احتیاج به همدلی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست تیم ملی پدل: برای مهار بحران کر ونا احتیاج به همدلی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید