شروط برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم در دانشگاه ها

به گزارش جعبه مهر، معاون آموزشی وزیر علوم گفت: ترجیح دانشگاه ها بر برگزاری امتحانات خاتمه ترم به صورت حضوری است اما این امر، مشروط به وضع دانشگاه و اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا در خاتمه ترم است.

شروط برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم در دانشگاه ها

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، گفت: ترجیح دانشگاه ها بر برگزاری امتحانات خاتمه ترم به صورت حضوری است اما این امر مشروط به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است که در خاتمه ترم شرایط کرونا چگونه باشد.

وی ادامه داد: خاتمه ترم می تواند 2 هفته و حتی تا 4 هفته تمدید شود و اگر در آن زمان شرایط حضور فیزیکی دانشجویان در امتحانات فراهم شود یعنی دانشگاه شرایط حضور فیزیکی دانشجویان را داشته باشد و ستاد ملی مقابله با کرونا هم اجازه دهد امتحانات به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

اگر شرایط حضور فیزیکی دانشجویان برای امتحان فراهم نشد

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: اما اگر به دلایلی شرایط حضور فیزیکی دانشجویان در امتحانات محقق نشود یعنی یا دانشگاه شرایط حضور فیزیکی دانشجویان را نداشته باشد یا ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه ندهد، گزینه های دیگری از جمله آزمون های الکترونیکی یا آزمون های کوچک در طول ترم یا امتحان دادن دانشجو در دانشگاه شهر محصل سکونت خود به شرط موافقت دانشگاه مبدا و مقصد برای امتحان و ارزیابی دانشجویان مطرح شده است.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6011

به "شروط برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم در دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم در دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید