عمده غیاثی: استارت لیگ والیبال برای تیم ها سخت است

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: به دلیل طولانی شدن تعطیلی والیبال، بازیکنان از شرایط مسابقه دور شدند که این موضوع کار را در شروع مسابقات سخت تر می نماید.

عمده غیاثی: استارت لیگ والیبال برای تیم ها سخت است

محمد عمده غیاثی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم شهداب یزد برای آغاز لیگ برتر والیبال، شرح داد: خدا را شکر با این شرایط بیماری که در کشور حاکم بود تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و همه اعضای تیم سالم هستیم. در واقع همین که بازیکنان ما سالم هستند جای شکر دارد. به تازگی از تمرینات بدنسازی خارج شده ایم و دو بازی محبت آمیز با تیم سپاهان داشتیم که با نقاط قوت و ضعف تیم آشنا شدیم.

او ادامه داد: این هفته هم دو بازی محبت آمیز دیگر با تیم شهرداری ورامین داریم تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند. پس از آن هم خود را برای آغاز لیگ مهیا می کنیم.

سرمربی تیم شهداب یزد، درباره پیش بینی خود از کیفیت لیگ سال جاری نیز گفت: این تعطیلی طولانی مدت قطعا روی آغاز بازی ها تاثیر خواهد گذاشت، تقریبا بیشتر تیم ها در زمان مقرر تمرینات را آغاز کردند، اما دوری بازیکنان از شرایط مسابقه با توجه به شرایط بیماری طولانی شد که در فرایند بازگشت آن ها به شرایط مسابقه تاثیر گذار است.

او با تاکید بر اینکه ابتدای لیگ کار تا حدودی سخت است، اضافه کرد: البته بازیکنان در طول مسابقات به آن شرایط مد نظر می رسند و مهم ثبات داشتن در طول فصل است. آغاز خیلی مهم نیست و تنها باید در طول فصل ثبات کافی داشت.

عمده غیاثی راجع به سید بندی شدن لیگ نیز گفت: بالاخره موضوعی بود که در مراسم قرعه کشی لیگ مطرح شد، اما شخصا فکر نمی کنم که تاثیر خیلی زیادی روی نتایج تیم ها داشته باشد چرا که بازی ها رفت و برگشت هستند. بحثی که هست این بود که ما پیشنهاد دادیم بخاطر شرایط خاص فصل پیش رو، تعداد بازیکنان هر تیم در لیست اعلامی بیش از 20 بازیکن باشد تا خدایی نکرده در صورت بروز مشکل احتاقتصادی برای بازیکنان هر تیمی، بازیکن جانشین داشته باشند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او در انتها گفت: من فکر نمی کنم که این موضوع بار اقتصادی زیادی هم روی دوش باشگاه ها بگذارد. به هرحال با این تعداد تیم در آن شرایط باشگاه ها باید بازیکنان جوان به خدمت بگیرند که هزینه زیادی نداشته و اتفاق خوبی هم بود. به هر حال فرصتی هم برای جوان ترها فراهم می شد که بیشتر محک بخورند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7301

به "عمده غیاثی: استارت لیگ والیبال برای تیم ها سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمده غیاثی: استارت لیگ والیبال برای تیم ها سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید