فتح الله زاده: کسی حق سوء استفاده از عکس و نام مجیدی را ندارد

به گزارش جعبه مهر، علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگاران در خصوص مباحث منتشره پیرامون حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران گفت: من از سال های دور فوتبال بلژیک را به واسطه اینکه چند بازیکن استقلال به لیگ این کشور رفتند می شناسم. واقعیت این است که بلژیک در سال های اخیر رشد و ترقی خوبی داشت و این به واسطه سبک و فلسفه ای بود که توسط مربیان بلژیکی به پیکره فوتبال این کشور تزریق شد.

فتح الله زاده: کسی حق سوء استفاده از عکس و نام مجیدی را ندارد

وی ادامه داد: امروز به روشنی می توانیم بگوییم که بلژیک یکی از کشورهایی است که در سطح بالای اروپا و مدرن جهان گام بر می دارد. اینکه بلژیک در جام جهانی سوم می گردد اتفاق کوچکی نیست. آنجا غول های فوتبال جهان حضور داشتند و فکر می کنم اگر بلژیک یک مقدار شانس داشت می توانست به فینال هم برود.

فتح الله زاده شرح داد: بدون شک اگر بتوانیم از حضور مربیان با ارزشی مثل ویلموتس استفاده کنیم قطعاً به فوتبال کشورمان کمک زیادی می گردد. در این شرایط که تحریم های ظالمانه علیه ملت ما به وجود آمده است، واقعیت این است که آقای تاج تحریم را شکست و کار بسیار بزرگ و عاقلانه ای انجام داد. در واقع فوتبال با جذب برندهای بزرگ رسالت خود را در قبال جامعه انجام داده است.

مدیرعامل پیشین استقلال با اشاره به دیدار شب گذشته خود با رییس فدراسیون فوتبال در ضیافت افطاری پیشکسوتان آبی مطرح کرد: رابطه دوستی نزدیک ما با آقای تاج به سال های دور باز می گردد. این ارتباط از گذشته تا به امروز امتداد داشته است و دیشب هم درباره مباحث مختلف صحبت کردیم.

وی خاطرنشان ساخت: از ایشان بابت زحماتی که در این سال ها برای ارتقا فوتبال کشیدند تشکر می کنم. من می دانم او برای مدیریت فوتبال و برای مثال همین داستان کیروش چقدر زمان گذشت و از خودگذشتگی کرد و دیدیم که سال گذشته همین موقع ها بود که دچار کسالت شد.

فتح الله زاده درباره انتشار برخی کمپین ها در فضای مجازی پیرامون بازی روز پنجشنبه استقلال مقابل سپیدرود رشت گفت: اینکه هوادار اعتراض کند طبیعی است. به هر حال فوتبال است و شور و حالش و طبعاً فرهاد هم پس از بازی با صنعت نفت صحبت کرد و خود بنده هم صحبت کردم. اما اینکه بخواهیم جنجالی به اسم فرهاد درست کنیم و از شهرتش سو استفاده کنیم درست نیست و کسی چنین حقی ندارد که از چهره و نام مجیدی سو استفاده کند. با این کمپین ها قطعاً کمکی به استقلال و فرهاد مجیدی نمی گردد و او هم قطعاً چنین علاقه ای ندارد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: این دسته بندی های اینگونه فوتبال را به حاشیه می برد. امیدوارم بازی آخر را فقط به فکر این باشیم که تیم تشویق گردد و لیگ را با خاطره خوشی به خاتمه ببریم.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1747

به "فتح الله زاده: کسی حق سوء استفاده از عکس و نام مجیدی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: کسی حق سوء استفاده از عکس و نام مجیدی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید