قصه عاشقانه این فرمانده دفاع مقدسی را ببینید

به گزارش جعبه مهر، سری جدید برنامه مکث پنج شنبه شب گفتگوی امیرمحمد زند با یکی از پیشکسوتان تدارکات و پشتیبانی سپاه در هشت سال دفاع مقدس را روی آنتن می برد.

قصه عاشقانه این فرمانده دفاع مقدسی را ببینید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، در سومین قسمت از فصل دوم برنامه مکث که پنج شنبه شب ساعت 22:30 بعد از اخبار شبکه دو سیما پخش خواهد شد، امیرمحمد زند میزبان حاج علی آبدهنده و همسرش مهین ساکی فر خواهد بود.

آبدهنده یکی از پیشکسوتان عرصه تدارکات و پشتیبانی سپاه در هشت سال دفاع مقدس بود و در این برنامه از روزهای جنگ و امروز که سرپرستی چندین کودک بی سرپرست را بر عهده دارد خواهد گفت. اما قصه شنیدنی تر صحبت های ساکی فر درباره ازدواج عاشقانه شان و روزهای جنگ و خدماتی است که پشت جبهه انجام داده؛ روزهایی که با وجود داشتن چهار فرزند خردسال حتی از شستن لباس رزمندگان برای یاری و همیاری دریغ نداشته است.

سری جدید برنامه مکث همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه های اجتماعی می رود، قصه آدم ها و موقعیت هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیغام دهکردی، الهام پاوه نژاد، رسول نجفیان، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... با صاحبان داستان های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می گردد.

انتهای پیغام /4143/

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6314

به "قصه عاشقانه این فرمانده دفاع مقدسی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه عاشقانه این فرمانده دفاع مقدسی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید