لیگ قهرمانان اروپا، مائوریسیو پوچتینو: گل زودهنگام لیورپول از بدشانسی ما بود، امیدوارم از این شکست درس بگیریم

به گزارش جعبه مهر، مائوریسیو پوچتینو امیدوار است تیمش از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا درس بگیرد.

لیگ قهرمانان اروپا، مائوریسیو پوچتینو: گل زودهنگام لیورپول از بدشانسی ما بود، امیدوارم از این شکست درس بگیریم

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 2 - صفر تاتنهام در بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول کوشش شاگردانش را مورد ستایش قرار داد. سرمربی آرژانتینی تاتنهام در سرانجام این رقابت گفت: قبل از هر چیز کوشش بازیکنانم را می ستایم. در این فینال جنگیدیم و من از این بابت احساس غرور می کنم. دریافت گل زود هنگام از روی نقطه پنالتی ناراحت کننده و کاملا از روی بدشانسی ما بود. در نیمه دوم مقابل تیمی جنگنده و سرسخت بازی خوبی ارائه کردیم. وقتی یک بر صفر عقب افتادیم، برنامه کلی تیم را عوض کردم که اصلا کار آسانی نبود.

پوچ در ادامه گفت: در اولین فینال مان در لیگ قهرمانان خوب بودیم و حالا به آینده امیدوار هستیم. به مربیگری برای این بازیکنان افتخار می کنم و باید به لیورپول هم تبریک بگویم چون فصل فوق العاده ای داشت. لیورپول از تجربه فینال فصل قبل درس گرفت و ما هم باید برای آینده از این شکست چیزهای زیادی بیاموزیم.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1881

به "لیگ قهرمانان اروپا، مائوریسیو پوچتینو: گل زودهنگام لیورپول از بدشانسی ما بود، امیدوارم از این شکست درس بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، مائوریسیو پوچتینو: گل زودهنگام لیورپول از بدشانسی ما بود، امیدوارم از این شکست درس بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید