ماروتا: اینتر برای خرید تونالی مذاکره ای انجام نداده است، سانچس و موزس در کنار ما می مانند

به گزارش جعبه مهر، مدیراجرایی باشگاه اینتر تأکید کرد که این باشگاه برای خرید ستاره تیم فوتبال برشا هنوز اقدامی انجام نداده است.

ماروتا: اینتر برای خرید تونالی مذاکره ای انجام نداده است، سانچس و موزس در کنار ما می مانند

به گزارش خبرنگاران، با وجود انتشار اخبار فراوانی درباره تمایل و اقدام باشگاه اینتر نسبت به خرید ساندرو تونالی هافبک تیم فوتبال برشا، جوزپه ماروتا، مدیراجرایی نراتزوری تأکید کرد که هنوز هیچ مذاکره ای برای خرید این بازیکن ایتالیایی انجام نداده است.

ماروتا درباره ملی پوش 20 ساله برشا به جان لوکا دی مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: یک بازیکن جوان هست که اینتر می خواهد برای سال آینده به خدمت بگیرد اما فقط من نیستم که او را دوست دارم بلکه بسیاری از کارشناسان فوتبال ایتالیا نیز او را تأیید می نمایند. با اینکه رابطه من با ماسیمو چلینو (مالک برشا) خوب است اما ما هنوز برای خرید این بازیکن با برشا مذاکره ای نداشته ایم.

مدیراجرایی باشگاه اینتر همچنین تأیید کرد که اینتر برای تمدید قراردادهای قرضی ویکتور موزس و الکسی سانچس تا انتها فصل جاری با آنها به توافق رسیده است.

وی اضافه نمود: ما با آنها توافق نموده ایم و قرار بر این شد که آنها حداقل تا بازی مان مقابل ختافه در لیگ اروپا در کنار ما بمانند. قابل تصور نیست که ما در تورنمنتی مانند لیگ اروپا حضور داشته باشیم و بازیکنانی که در ابتدای فصل ما را در آن تورنمنت همراهی نموده بودند در ادامه این رقابت ها کنار ما نباشند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6671

به "ماروتا: اینتر برای خرید تونالی مذاکره ای انجام نداده است، سانچس و موزس در کنار ما می مانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماروتا: اینتر برای خرید تونالی مذاکره ای انجام نداده است، سانچس و موزس در کنار ما می مانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید