مدیر اجرایی مایکروسافت اولین عکس ثبت شده با سرفیس دوئو را منتشر کرد

به گزارش جعبه مهر، محصول جدید مایکروسافت سرفیس دوئو برای اولین بار سال گذشته در رویداد سرفیس مایکروسافت معرفی گردید. این محصول تجسم تصور مایکروسافت از آنچه یک تلفن هوشمند می تواند با نمایشگر دوگانه خود انجام دهد را نشان می دهد.

مدیر اجرایی مایکروسافت اولین عکس ثبت شده با سرفیس دوئو را منتشر کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، امروز پانوس پانای مدیر ارشد محصولات مایکروسافت اولین تصویر گرفته شده با سرفیس دوئو را در اینستاگرام منتشر کرد. اگر نگاهی به عکس های سرفیس دوئو داشته باشید به یاد می آورید که این محصول، هیچ دوربینی در قسمت بیرونی ندارد، بنابراین ما معتقد هستیم که تصویربرداری با دوربین داخلی / سلفی صورت گرفته است.

پانای می گوید که این عکس توسط پسرش کاستاس که از دورکاری می نماید، گرفته شده است. البته اینستاگرام مقدار قابل توجهی از فشرده سازی را روی تصویر اعمال نموده است و احتمالاً نمی توان قضاوت کرد که کیفیت این عکس واقعا تا چه حد خوب بوده است. با توجه به شرایط موجود، آنالیز کیفیت تصویر کار سختی است. مطمئناً این عکس در بخش رنگ ها و دامنه پویایی بد به نظر نمی رسد، اما دریافت تصاویر بیشتر، قضاوت درباره دوبین این محصول را بهبود می بخشد. مایکروسافت قول یک دوربین در کلاس جهانی برای این محصول را داده است.

مایکروسافت هنوز تصمیم دارد سرفیس دوئو را در ابتدای فصل خرید تعطیلات 2020 وارد بازار کند. این خبر، گزارشی را از ماه فوریه رد می نماید که نشان می داد مایکروسافت ممکن است دستگاه را با سخت افزار 2019 وارد بازار کند. سرفیس دوئو یک دستگاه با نمایشگر دوگانه است. این محصول از دو نمایشگر 5.6 اینچی و پشتیبانی از سرفیس پن برخوردار است. این محصول دارای نسخه اندروید از بستر مایکروسافت است، اما بیشتر سخت افزار های آن هنوز تأیید نشده است.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: انتخاب
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5626

به "مدیر اجرایی مایکروسافت اولین عکس ثبت شده با سرفیس دوئو را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر اجرایی مایکروسافت اولین عکس ثبت شده با سرفیس دوئو را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید