مدیر ارشد آمازون کناره گیری کرد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبر گزاری مهر به نقل از انگجت، در این اواخر آمازون تعدادی از کارگران منتقد سیاست هایش را اخراج کرد و همین امر میان مدیران رده بالای شرکت نارضایتی هایی ایجاد نموده است.

مدیر ارشد آمازون کناره گیری کرد

تیم بری، نائب رئیس بخش سرویس های وب آمازون به همین دلیل از سمت خود استعفا داده است. یکی از دلایل استعفای او تنبیه کارگرانی اعلام شده که نگرانی درباره اقدامات حفاظتی ناکافی در برابر کووید19 در انبارهای آمازون را فاش کردند.

هر چند به گفته او آمازون کوشش زیادی دارد تا ایمنی انبارها را حفظ کند و در بخشی که او در آن فعالیت می کرد نیز رفتار خوبی با کارمندان وجود داشته است اما بری نیز معتقد است کارگران حقیقت را می گویند و جریانی مسموم در آمازون وجود دارد که به اخراج منتقدان منجر می گردد. چنانچه او در سمت خود باقی می ماند، به معنای قبول کردن اقداماتی بود که نسبت به آنها اعتراض داشت.

همچنین بری به تاریخچه ای از تهدید کارمندان یا اخراج آنان اشاره نموده است. از سوی دیگر چند کارگر ادعا می نمایند آمازون تهدید نموده به دلیل اعتراض به تغییرات آب و هوایی آنها را اخراج می نماید. گروهی دیگر نیز که خواستار اقدامات امنیتی بهتر در برابر کووید19 بودند نیز خیلی سریع شغل خود را از دست دادند.

پیش از این آمازون تاکید داشت که فعالان تغییرات آب وهوایی سیاست های این شرکت درباره ارتباطات خارجی را نقض می نمایند و دلیل اخراج معترضان به سیاست های مربوط ایمنی کووید19 نیز عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

اما بری این ادعاها را قبول ندارد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6059

به "مدیر ارشد آمازون کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ارشد آمازون کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید