منچستریونایتد بازیکنان خارجی اش را فراخواند

به گزارش جعبه مهر، باشگاه منچستریونایتد از بازیکنان غیرانگلیسی خود خواست تا برای از سرگیری تمرینات به منچستر بازگردند.

منچستریونایتد بازیکنان خارجی اش را فراخواند

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) در انگلیس باعث تعلیق برگزاری بازی های لیگ برتر شد، باشگاه منچستریونایتد به بازیکنان خارجی اش این اجازه را داد تا به زادگاه های خود بازگردند، اما حالا خبر می رسد که در آستانه از سرگیری احتمالی تمرینات تیم ها، باشگاه منچستریونایتد از بازیکنان غیرانگیسی اش خواسته که تا یک هفته آینده به انگلیس بازگردند.

بازیکنان خارجی شیاطین سرخ طبق توافقی که با مسئولان باشگاه منچستریونایتد داشتند، باید در بازگشت به کشورهای خود در قرنطینه خانگی می ماندند و تمرینات آمادگی جسمانی خود را در خانه طبق دستورالعمل کادر فنی انجام می دادند. باشگاه منچستریونایتد هنوز روز دقیقی را برای از سرگیری تمرینات مشخص نکرده و منتظر توصیه های دولت برای بازگشت به تمرینات است.

برگزاری مسابقات لیگ برتر انگلیس از تاریخ 13 مارس (23 اسفند) به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق در آمده است و زمان از سرگیری دقیق این رقابت ها هنوز مشخص نیست، این در حالی است که گفته می شود تیم ها از تاریخ 18 مِی (29 اردیبهشت) به تمرینات بازمی گردند و مسابقات هم از تاریخ 8 ژوئن (19 خرداد) در زمین هایی بی طرف و بدون حضور تماشاگران مجدداً شروع خواهد شد.

با وجود اینکه هنوز هیچ تضمینی برای از شروع دوباره مسابقات در این تاریخ وجود ندارد، اما باشگاه های لیگ برتری خواهان به خاتمه بردن فصل با از سرگیری مسابقات شده اند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6064

به "منچستریونایتد بازیکنان خارجی اش را فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد بازیکنان خارجی اش را فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید