من پرتقال دوست ندارم در سینمای کوتاه

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - فیلم کوتاه من پرتقال دوست ندارم با بازی هنرمند زنده یاد محسن قاضی مرادی، در این قسمت از برنامه سینمای کوتاه با حضور کارگردان آن، از آی فیلم پخش خواهد شد.

من پرتقال دوست ندارم در سینمای کوتاه

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، این شبکه امشب گپ وگفت جذاب حسام فروتن با فیلمساز کشورمان، کاظم دانشی به اضافه پخش یکی از آثار او با نام من پرتقال دوست ندارم را در قاب برنامه سینمای کوتاه پخش می نماید.

این فیلم کوتاه که با بازی محسن قاضی مرادی و رابعه مدنی فراوری شده، داستان پیرمرد و پیرزنی را روایت می نماید که چشم انتظار آمدن فرزندان و نوه هایشان هستند. پس از آمدن آن ها، تعیین می گردد که پیرمرد و پیرزن از جهان رفته اند و فرزندان بر سر مزار آن ها می آیند. فیلم به زیارت اهل قبور و اهمیت خیرات برای آن ها می پردازد. من پرتقال دوست ندارم با چاشنی طنز نیز همراه شده و پیرمرد از این که فرزندانش همواره برای او و همسرش پرتقال خیرات می نمایند، شاکی است.

این فیلم چهاردقیقه ای در سال 1394 به تهیه نمایندگی محمد قاسم پور و نویسندگی محمد منصوبی فراوری شده است و به جشنواره های مختلف راه یافته است.

برنامه سینمای کوتاه به تهیه نمایندگی علی اکبر صدیقی با هدف پخش و معرفی فیلم های کوتاه، شنبه ها ساعت 23:30 روی آنتن می رود. بازپخش آن نیز یکشنبه ساعت 07:30 و 19:30 خواهد بود.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9869

به "من پرتقال دوست ندارم در سینمای کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من پرتقال دوست ندارم در سینمای کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید