نایب قهرمانی ورزشکاران همدانی در مسابقات جهانی پتانک پیوند اعضا

به گزارش جعبه مهر، حمدالله چاروسایی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در مسابقات دنیای پیوند اعضا و در رشته پتانک دوبل دو تیم از ایران حضور داشتند که در رده سنی 18 تا 29 سال نمایندگان ایران با پیروزی مقابل ورزشکاران کانادا و همچنین تایلند و فرانسه دو ابر قدرت این رشته در دنیا در بازی فینال به مصاف هم رفتند.

نایب قهرمانی ورزشکاران همدانی در مسابقات جهانی پتانک پیوند اعضا

وی اضافه کرد: در پایان معصومه رضایی و فاطمه رمضانی زاده در سکوی اول قرار گرفتند و الهام محمدی تقدیر و بهاره بیگی ورزشکاران همدانی دوم شدند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به قهرمانی مصطفی آرمزد در مسابقات جهانی دارت پیوند اعضا گفت: مصطفی آرمزد ورزشکار همدانی در مسابقات جهانی دارت پیوند اعضا پیروز به کسب مدال طلا شد.

چاروسایی بیان کرد: مصطفی آرمزد ورزشکار همدانی با شکست حریف ایرلندی خود در فینال به مقام اول دست یافت.

وی با اشاره به قضاوت داور همدانی در مسابقات فوتبال زیر 23 سال آسیا بیان نمود: پیام حیدری داور بین المللی و خوب استان به همراه علی میرزا بیگی نمایندگان داوری کشور در مرحله مقدماتی مسابقات زیر 23 سال آسیا خواهند بود.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا آقایان پیام حیدری داور خوب استان به همراه علی میرزا بیگی در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا که با حضور 40 تیم در 10 گروه از 19 تا 23 جولای (28 تیرماه تا یکم مردادماه) برگزار خواهد شد را قضاوت خواهند کرد .

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3603

به "نایب قهرمانی ورزشکاران همدانی در مسابقات جهانی پتانک پیوند اعضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب قهرمانی ورزشکاران همدانی در مسابقات جهانی پتانک پیوند اعضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید