نوازی: هرکس به استقلال می آید به فکر خودش است، یکسری از بازیکنان برد و باخت برای شان تفاوتی ندارد

به گزارش جعبه مهر، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد آبی پوشان مدعی شد یکسری از بازیکنان این تیم در زمین کوشش نمی نمایند و برای شان برد و باخت استقلال تفاوتی ندارد.

نوازی: هرکس به استقلال می آید به فکر خودش است، یکسری از بازیکنان برد و باخت برای شان تفاوتی ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد نوازی پس از تساوی استقلال مقابل الدحیل قطر و حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوبی نبود و از لحاظ فنی استقلال خیلی ضعیف بود. یکسری از بچه ها در حد و اندازه استقلال ظاهر نشدند. ما نیاز به برد داشتیم و اصلاً انگار نه انگار به بازیکنان گفته بودند که باید بازی را ببریم.

وی ادامه داد: استقلال به خاطر عملکرد ضعیفش حذف شد، ان شاءالله که در بازی های بعد تیم درست گردد، ولی فایده ای ندارد اگر بخواهیم این طور بازی کنیم. اصلاً از گروه بالا نرویم بهتر است. متأسفانه بازیکنان طوری بازی می نمایند که انگار در تمرینات اصلاً کار نمی نمایند. تماشاگر عادی هم می فهمد. یکسری از بازیکنان در زمین کوشش نمی نمایند و برای شان برد و باخت استقلال تفاوتی ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اضافه شدن فرشاد ماجدی به کادرفنی گفت: ماجدی اصلاً استقلالی نیست و اضافه شدن او به استقلال اشتباه است. مجیدی این همه بازیکن کنارش بودند و کمکش کردند و رفت در اروپا بازی کرد، ولی اینکه یک نفر غیراستقلالی را به تیم بیاورد، درست نیست. همان طور که گفتم یکسری از بازیکنان در حد استقلال نیستند. روح الله باقری که اول فصل خوب بازی کرد، کنار گذاشتند. متأسفانه هرکس به استقلال می آید به فکر خودش است.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1683

به "نوازی: هرکس به استقلال می آید به فکر خودش است، یکسری از بازیکنان برد و باخت برای شان تفاوتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: هرکس به استقلال می آید به فکر خودش است، یکسری از بازیکنان برد و باخت برای شان تفاوتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید