پورقاز: رفاقت در سپاهان غالب است، فشار استقلال طبیعی بود

به گزارش جعبه مهر، مدافع تیم فوتبال سپاهان می گوید که دلیل بی حاشیه بودن این تیم غالب بودن رفاقت است و همه بازیکنان برای نام عظیم سپاهان می جنگند.

پورقاز: رفاقت در سپاهان غالب است، فشار استقلال طبیعی بود

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، عزت الله پورقاز، مدافع تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی این تیم مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود و از اول پیش بینی یک بازی سنگین را نموده بودیم. نظم خوبی داشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. استقلال در دقایقی از بازی توانست فشار بیاورد که طبیعی بود، اما توانستیم خوب و منطقی بازی کنیم تا پیروز شویم. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد تا باعث خوشحالی طرفداران سپاهان گردد.

وی درباره بازگشت خودش به ترکیب سپاهان و بهتر شدن عملکرد خط دفاعی گفت: مدتی بود بازی نمی کردم و خوشحالم که به ترکیب بازگشتم و خدا را شکر که توانستم برای تیم مثمر ثمر باشم.

مدافع سپاهان در پاسخ به این سؤال که چرا این تیم در فصل جاری بی حاشیه کار می نماید و این مورد تحسین رسانه ها نیز قرار گرفته، اعلام نمود: جو خوبی در تیم ایجاد شده و بیشتر دوست و رفاقت در تیم غالب است. همه برای تیم عظیم سپاهان می جنگند و کوشش می نمایند. همین باعث شده تیم سپاهان کم حاشیه یا بدون حاشیه باشد و خدا را از این بابت شاکر هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9359

به "پورقاز: رفاقت در سپاهان غالب است، فشار استقلال طبیعی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورقاز: رفاقت در سپاهان غالب است، فشار استقلال طبیعی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید