پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز دانشجو

به گزارش جعبه مهر، روز دانشجو نماد علم اندوزی ، حقیقت جویی و بصیرت افزایی است . فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهیدی که در شانزدهمین روز آذر سال 1322 در راه مبارزه با ظلم ، صیانت از آرمان های انقلابی خویش و عدالت طلبی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز دانشجو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش؛ روز دانشجو نماد علم اندوزی ، حقیقت جویی و بصیرت افزایی است . فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهیدی که در شانزدهمین روز آذر سال 1322 در راه مبارزه با ظلم ، صیانت از آرمان های انقلابی خویش و عدالت طلبی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

درطول 4 دهه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانشجویان همواره درجبهه های جنگ نرم، هوشمندانه پیکارکرده اند. حرکت مستمرچرخ های توسعه کشور با وجود تحریم های ناجوانمردانه استکبارکه به مدد همت بلند دانشجویان درعرصه های مختلف محقق شده است ، برترین گواه بر تلاش موثر این انسان های فهیم و آگاه است.

درجزیره کیش نیز تحصیل چندین هزاردانشجو ، فضای پویا و ارزشمندی رابرای تبدیل کیش به کانون تحقیقات و پژوهش های ملی و بین المللی فراهم آورده است.

ظرفیتی مهم و ملی که امید می رود با نیک اندیشی و تلاش مضاعف دانشجویان عزیز، نقشی کلیدی درتوسعه علمی و رونق اقتصادی کشورایفاکند.

بی تردید در سایه ظرفیت های بی بدیل جامعهدانشگاهی کشور که از حضور دانشجویان متفکر،خلاق و بالنده برخوردار است، می توان ازکارزارهایسخت ملی و بین المللی به سلامت و سرافرازی گذشت

ضمن تبریک سالروز 16 آذر به جامعه دانشگاهی کشور به ویژه دانشجویان جزیره زیبای کیش از خداوند منان موفقیت های روز افزون این رزمآوران عرصه علم و دانش را خواستارم.

غلامحسین مظفری

رئیس هیئت مدیره مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8497

به "پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز دانشجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز دانشجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید