کشف کانتینرهای مخصوص شکنجه در مرز هلند و بلژیک

به گزارش جعبه مهر، مقام های هلندی یک مکان مخفی در کانتینرهای کشتی کشف نموده اند که ظاهرا برای شکنجه مورد استفاده قرار می گرفته است.

کشف کانتینرهای مخصوص شکنجه در مرز هلند و بلژیک

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، دفتر دادستان ملی هلند با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: مقام های رسمی یک مکان مخفی در داخل کانتینرهای کشتی را کشف نموده اند که ظاهرا محلی برای شکنجه بوده است.

بر اساس این گزارش، این مکان مخفی پر از ابزار و وسائل لازم برای شکنجه بوده است. مأموران پلیس 22 ژوئن به این مکان مخفی در شهر ووسه پلانتاژ واقع در مرز هلند و بلژیک یورش برده اند و 6 نفر را به اتهام آدم ربایی و گروگانگیری بازداشت نموده اند.

ماموران پلیس 6 کانتینر را کشف نموده اند که تبدیل به سلول های زندان شده بود.

در بیانیه دفتر دادستان ملی هلند آمده است: در هر یک از این سلول ها، دستبندهایی به کف و سقف نصب شده است تا شکنجه گران بتوانند قربانیان خود را به صورت ایستاده و در حالی که دست های آنها باز است، نگهداری نمایند.

این کانتینرها مجهز به دوربین های مدار بسته و کنترل از راه دور بوده است. ماموران پلیس همچنین چندین دستگاه خودروی مسروقه، 7 قبضه سلاح کمری کشف نموده اند. در مجموع 25 قبضه سلاح از افراد مظنون کشف و ضبط شده است.

مقام های هلندی اعلام نمودند که تحقیقات درباره این پرونده از آوریل شروع شده و ماموران پلیس با دسترسی به متن پیغام های رد و بدل شده بین اعضای این گروه، تحقیقات گسترده ای را شروع نموده اند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6714

به "کشف کانتینرهای مخصوص شکنجه در مرز هلند و بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف کانتینرهای مخصوص شکنجه در مرز هلند و بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید