30 فقره سرقت خودرو در پرونده زن و مرد جوان

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن و مرد جوانی با 30 فقره سرقت اطلاع داد و گفت: متهمان که قصد تحویل خودروی سرقتی را به مالخری داشتند؛ دستگیر شدند.

30 فقره سرقت خودرو در پرونده زن و مرد جوان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پلیس، سرهنگ امیر هوشنگ امیری شرح داد: ساعت 03:00 شب گذشته ماموران کلانتری 112 ابوسعید حین گشت زنی در سطح حوزه، به یک دستگاه خودرو رانا به رانندگی زن جوانی که سرنشین آن مرد جوانی بود و در خلاف جهت خودروها، در حال تردد بود، مشکوک شدند.

وی بیان نمود: ماموران کلانتری برای آنالیز موضوع ابتدا پلاک انتظامی خودرو را از مرکز پیغام استعلام کردند که معین شد، خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت از جنوب تهران دارد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه بلافاصله دستور توقف خودرو اعلام شد و ماموران کلانتری پیروز شدند در یک عملیات تعقیب و گریز 20 دقیقه ای و شلیک چند تیر هوائی هر دو متهم 34 و 38 ساله را دستگیر نمایند، ادامه داد: متهمان در کلانتری ابوسعید به 30 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار کردند، قصد تحویل خودروی سرقتی را به مالخری داشتند که قبل از رسیدن به مقصد دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهمان در پاسخ به این سوال که به چه علت رانندگی خودرو برعهده زن بود، اظهار کردند، بدین شیوه قصد داشتند در تردد های شبانه سایر شهروندان و ماموران به آنان شک ننمایند.

سرهنگ امیری با بیان اینکه هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، اضافه نمود: کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8492

به "30 فقره سرقت خودرو در پرونده زن و مرد جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 فقره سرقت خودرو در پرونده زن و مرد جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید