اشتراک گذاری بیش از 16 هزار تجهیزات آزمایشگاهی جهت تحقیقات را هموار کرد

به گزارش جعبه مهر، به اشتراک گذاری تجهیزات موجود آزمایشگاهی در کشور به ارتقای کیفیت این خدمات منجر می گردد و احتیاج به خرید مجدد آن ها کاهش می یابد.

اشتراک گذاری بیش از 16 هزار تجهیزات آزمایشگاهی جهت تحقیقات را هموار کرد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی درباره به اشتراک گذاری تجهیزات آزمایشگاهی، گفت: اطلاعات بیش از 16 هزار و 700 تجهیز آزمایشگاهی مستقر در 93 شهر از 31 استان کشور در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی منتشر شده است.

وی اضافه کرد: این اطلاعات برای معرفی توانمندی ها و قابلیت های مراکز عضو شبکه و تجهیزات موجود در کشور ارائه شده است و صنایع و پژوهشگران می توانند با مراجعه به سایت شبکه، به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

به گفته اسدی فرد، پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی به عنوان مرجع اطلاعات توانمندی های آزمایشگاهی کشور و خدمات آنها، در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: استفاده بهینه از سرمایه های ملی در حوزه زیرساخت آزمایشگاهی و تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنایع به خدمات آزمایشگاهی در سراسر کشور، از جمله وظایف این شبکه است.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از افزایش بهره وری زیرساخت های آزمایشگاهی در کشور است

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8231

به "اشتراک گذاری بیش از 16 هزار تجهیزات آزمایشگاهی جهت تحقیقات را هموار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتراک گذاری بیش از 16 هزار تجهیزات آزمایشگاهی جهت تحقیقات را هموار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید