بایدن: میلیون ها نفر در آمریکا به یاری های غذایی نیازمند هستند

به گزارش جعبه مهر، رئیس جمهور منتخب آمریکا از آسیب دیدن بخش بزرگی از جامعه این کشور از همه گیری کرونا اطلاع داد.

بایدن: میلیون ها نفر در آمریکا به یاری های غذایی نیازمند هستند

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب امریکا گفت: روزانه سه تا چهار هزار نفر بر اثر کرونا در امریکا می میرند و واکسیناسیون هم با شکست ملال آوری روبرو بوده است.

بر این اساس، بایدن گفت: ما طرح نجات و بهبود و نحوه یاری مالی فوری به نیازمند ترین افراد در این کشور را ارائه کردیم. میلیون ها نفر به سختی در حال آسیب دیدن هستند. میلیون ها نفر که هرگز فکر نمی کردند بیکار شوند با خطر تخلیه خانه ها و منتظر ماندن ساعت ها در خودروهایشان برای دریافت غذا از طرف بانک غذایی روبرو هستند. من درباره ضروری بودن طرح نجات برای بهبود اوضاع مالی و توانایی ما برای بازسازی بهتر، قویتر و ایمن تر صحبت کردم. در حالی که این بحران هزینه واقعی درپی داشته است، من تشریح دادم چگونه میلیارد ها دلار هزینه بیشتری برای از بین بردن آسیب ضروری است.

وی اضافه نمود: من و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور در حال دریافت گزارش از تیم مبارزه با کووید 19 هستیم. ما همچنان در زمستان بسیار تاریک بسر می بریم. میزان آلودگی تا سی و چهار درصد رسیده است. بیش از هر زمانی، افراد بیشتری به خاطر کووید 19 بستری می شوند. روزانه تقریبا بین سه تا چهار هزار مرگ اتفاق می افتد و ما به چهارصد هزار مرگ در آمریکا نزدیک شدیم. من دردی را که بسیاری از شما تجربه نموده اید، می شناسم. دردی که الان تجربه می کنید. وقتی صبح ها برای صبحانه می نشینید و جایگاه خالی عزیزانتان را می بینید. من دلسردی را که همه احساس می نمایند، می فهمم. تقریبا با گذشت یک سال، ما همچنان فاصله زیادی با بازگشت به شرایط عادی داریم. حقیقت واقعی این است مسائل قبل از این که بهتر شوند، بدتر می شوند. شما می دانید ما سیاست ها را تغییر خواهیم داد.

وی گفت: واکسن امید زیادی را به وجود آورد. من می خواهم از دانشمندان، محققان و همه افراد شرکت نماینده در آزمایش بالینی آن تشکر کنم. ما از فرایند یکپارچه و دیدگاه قوی برای آزمایش تشکر می کنم. این موجب شد میلیون ها نفر در سراسر دنیا به صورت ایمن واکسن دریافت نمایند، اما نقش واکسن در آمریکا تا به امروز با شکست ملال آوری همراه بوده است. ما در گزارش امروز درباره پنج مسئله بحث کردیم. پنج کاری که باید برای از بین بردن یاس و انگیزه دادن انجام گردد.

جو بایدن قرار است به طور رسمی در بیستم ژانویه (اول بهمن ماه) سکان کاخ سفید را به دست بگیرد. ، باشگاه خبرنگاران

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8911

به "بایدن: میلیون ها نفر در آمریکا به یاری های غذایی نیازمند هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: میلیون ها نفر در آمریکا به یاری های غذایی نیازمند هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید