بسته حمایت از صادرات غیرنفتی امسال تدوین شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، احسان قمری گفت: بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال 1400 با رویکرد شعار سال و با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از فراوری صادراتی تدوین و توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ خواهد شد.

بسته حمایت از صادرات غیرنفتی امسال تدوین شد

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام این خبر اضافه نمود: سال گذشته بسته حمایت از صادرات غیرنفتی با رویکرد جهش فراوری اجرا شد و کوشش گشت حمایت های صورت گرفته در راستای جهش فراوری صادراتی باشد.

وی بیان نمود: با برنامه ریزی صورت گرفته، در سال گذشته بیش از 700 واحد فراوریی و صادراتی از سرفصل های حمایتی مندرج در بسته حمایت از صادرات غیرنفتی منتفع شدند.

دبیر کارگروه مشوق های صادراتی ادامه داد: اولویت پرداخت مشوق های صادراتی در سال 99 حمایت از احداث تجهیز و توسعه زیرساخت های تجاری بوده و با تخصیص بودجه مشوق های صادراتی جهت این زیر ساخت ها اعم از سرد خانه ها، انبارهای مکانیزه، مراکز بسته بندی و سورتینگ، پایانه ها و مراکز نمایشگاهی گامی در تسریع و تسهیل صادرات و در نهایت جهش فراوری برداشته شد.

قمری گفت: در تدوین بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال 1400 کوشش خواهد شد تا با تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی و همچنین پرداخت یاری سود تسهیلات صادراتی نسبت به کاهش هزینه های واحدهای صادراتی اقدام شود.

منبع: مهر

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9790

به "بسته حمایت از صادرات غیرنفتی امسال تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته حمایت از صادرات غیرنفتی امسال تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید