فرصتی برای شادی بیشتر نداریم، بازیکنانم در جمع بهترین ها هستند

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ درباره حضور در جمع نامزدهای برترین مربیان دنیا در امسال میلادی گفت: باعث افتخارم است در قامت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نامزد دریافت جایزه برترین مربی سال شده ام. البته این کاندیدا شدن منحصر به شخص من نیست، بلکه به لطف خداوند و متعلق به همه ما، تیم ملی ایران، تمامی بازیکنانم، کادر فنی و فدراسیون فوتبال است.

فرصتی برای شادی بیشتر نداریم، بازیکنانم در جمع بهترین ها هستند

وی ادامه داد: بسیار خرسندم کاری که همه ما در کنار هم انجام داده ایم، در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته و خداوند را از این بابت شاکرم و البته باعث می گردد از این پس مسئولیتی سنگین تر داشته باشیم. بعلاوه، بسیار مفتخرم که بازیکنان ما نیز در جمع برترین بازیکنان انتخاب شده اند.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه نمود: البته که چنین خبری بسیار شیرین است، اما زمانی برای شادی بیشتر نداریم، چراکه تمام تمرکز ما در حال حاضر معطوف به بازی های پیش رو است. تنها می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از نهادها و دستگاه های بالادست درخواست کنم به کمک فدراسیون بیایند تا بتوانیم با همسویی بیشتر، برترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم، چون استحقاقش را داریم. تمام کوشش ما نیز در این راستا است تا نماینده ای شایسته برای مردم و کشور ایران باشیم، و صمیمانه امیدوارم که در این جهت دیگران نیز به کمک ما بیایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10974

به "فرصتی برای شادی بیشتر نداریم، بازیکنانم در جمع بهترین ها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصتی برای شادی بیشتر نداریم، بازیکنانم در جمع بهترین ها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید