فوتبال ذوب آهن با برنامه است، بازیکنانم با آگاهی وارد میدان شوند

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام ظهر امروز شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: مثل همه بازی باید با تمرکز کامل وارد زمین شویم و بدانیم از بازی فردا چه خواسته هایی داریم چون با تیم خوب و قابل احترام ذوب آهن بازی داریم.

فوتبال ذوب آهن با برنامه است، بازیکنانم با آگاهی وارد میدان شوند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: ذوب آهن همواره در فوتبال ایران نام بزرگی داشته و دارد و در چند هفته اخیر نیز شرایط خوبی داشته است؛ این تیم خوب فوتبال بازی می نماید و با برنامه است و قطعاً فردا شاهد بازی خوب و تاکتیکی از دو تیم خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان تیم ما فردا با تمام تمرکز و آگاهی از شرایطی که داریم به میدان بفرایند تا بتوانیم با یک بازی خوب حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متأسفانه برای بازی فردا بازیکنان مصدوم داریم که دوست ندارم نام مصدوم ها را اعلام کنم.

وی درباره فرایند نتیجه گیری تیمش در هفته های اخیر بیان نمود: اگر شرایطی که اکنون داریم از پیش فصل و ابتدای فصل اتفاق می افتاد حتماً شرایط و فرایند بسیار عالی بود اما با شرایطی که در اول فصل پیش آمد و سپس تغییر و تحولات و بعلاوه کمبود بازیکنان و سایر مسائل نیم فصل اول برای خود من هم ایده آل نبود و نزدیک به 3 امتیاز با ایده آل خودم کمتر به دست آوردیم.

نکونام ادامه داد: در دور برگشت اگر یک میزان بدشناس نبودیم و بازی با مس رفسنجان را پیروز می شدیم، شرایط بهتری داشتیم و خدا را شکر که شرایط تیم ما خوب است و نسبت به برنامه و هدف گذاری که داریم شرایط در حال پیش رفتن است اما فعلاً آغاز کار است.

وی اضافه کرد: هنوز خیلی از بازی های لیگ به جای مانده و لیگ قهرمانان آسیا نیز در پیش داریم و زود است که بخواهیم در مورد تیم صحبت کنیم. فصل قبل ما تا آخرین بازی لیگ برای سهمیه جنگیدیم و فصل قبلش در آخرین ملاقات با برد برابر تراکتورسازی توانستیم سهمیه را کسب کنیم.

نکونام تاکید نمود: تمام تمرکز ما بر این است که برترین نتایج را کسب کنیم اما هیچ قولی نمی دهم چون اهل قول دادن در فوتبال نیستم اما همه کوشش و تمرکز من و بازیکنانم بر این است که برترین عملکرد را برای بزرگی نام باشگاه فولاد داشته باشیم.

نکونام درباره آمادگی تیمش برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: همانگونه که اول فصل با مسئولان باشگاه و طرفداران تیم مان صحبت کردم، همه برنامه ما از ابتدای فصل این بوده که شرایط را بهبود ببخشیم، سوپرجام را برای باشگاه فولاد کسب کنیم و بتوانیم در جام باشگاه های آسیا با تمام توان بازی کنیم، پیروز شویم و به مرحله بعد برسیم.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده اند، برنامه ریزی ما برای لیگ قهرمانان است و قطعاً بازی های به مراتب سخت تر و قوی تر را با تیم های خوبی که در گروه ما قرار دارند، خواهیم داشت.

نکونام با بیان اینکه برنامه خاصی برای جام باشگاه های آسیا داریم، گفت: گروه ما یک گروه سخت است اما هیچ دلیلی ندارد که ما نتوانیم شرایط را برای خودمان آسان کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11115

به "فوتبال ذوب آهن با برنامه است، بازیکنانم با آگاهی وارد میدان شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ذوب آهن با برنامه است، بازیکنانم با آگاهی وارد میدان شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید