معرفی لینکلن ناتیلوس 2021

به گزارش جعبه مهر، کراس اور مقدار میانه لینکلن ناتیلوس (MKX) سال آینده با تغییر چهره و بهبود فناوری های الکترونیک فراوری می گردد. این محصول با آستانه قیمت 40 هزار فروخته خواهد شد.

معرفی لینکلن ناتیلوس 2021

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت، لینکلن به اسم برند لوکس زیرمجموعه فورد فعالیت می نماید. از سال آینده، فراوری مدل های سدان به وسیله این برند متوقف خواهد شد تا تمرکز بیشتری بر شاسی بلندها داشته باشد. امروزه 4 کراس اور در سبد لینکلن وجود دارند که به ترتیب میزان از کوچک به عظیم، کراس ایر، ناتیلوس، ایویتور (Aviator) و نویگیتور (Navigator) را شامل می گردد.

نسل اول لینکلن MKX در سال 2006 فراوری شد. این محصول با نسل سوم از سال 2018، ناتیلوس نام گرفت و حالا به روزرسانی ظاهری و فنی را تجربه می نماید. در نمای رو به رو، تغییر خاصی بر جلوپنجره و چراغ های اصلی اعمال نشده است. مشابه مدل 2020، نوار باریک LED برای فلاشر راهنما، زیر چراغ اصلی خواهد بود و مه شکن های LED در طرفین سپر نصب خواهند شد. بهبود طرح سپر و فضای ورودی هوا، مهم ترین تغییر ظاهری ناتیلوس نسبت به قبل است.

در فضای داخلی ناتیلوس2021، تحولی چشم گیر وجود دارد که این خودرو را بسیار متفاوت از مدل قبلی نشان می دهد. سبک طراحی پرواز آرام (Quiet Flight) که در محصولات مدرن لینکلن استفاده می گردد، برای ناتیلوس اجرا خواهد شد. نمایشگر لمسی 13/2 اینچ با ساختاری شبیه تبلت روی داشبورد نصب می گردد. طرح داشبورد، متکی بر خطوط صاف و عمودی است که برآمدگی چشم نوازی در قسمت پنل پشت فرمان دارد. علاوه بر جایگاه ها، چرم با رنگ های سفارشی روی داشبورد، تودری ها و کنسول اجرا می گردد؛ درحالی که سقف ناتیلوس با رنگ روشن عرضه خواهد شد.

ناتلیوس2021 با دو نوع پیشرانه فراوری می گردد. نسخه پایه، دارای موتور 2 لیتر توربوشارژ با قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن متر است. مدل قوی تر، با پیشرانه اکوبوست 2/7 لیتر V6 توئین توربو فراوری خواهد شد تا 335 اسب بخار و 515 نیوتن متر داشته باشد. این خودروها مجهز به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک و سیستم تک دیفرانسیل انتقال نیرو به چرخ های جلو هستند؛ اما می توانند با تجهیزات دو دیفرانسیل هم خریداری شوند.

ناتیلوس با موتور 2 لیتر، سرعت گیری صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت 7 ثانیه و میانگین مصرف سوخت 10 لیتر در 100 کیلومتر خواهد داشت؛ درحالی که مدل 6 سیلندر، در زمان 6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حدود 11 لیتر در 100 کیلومتر، مصرف بنزین دارد.

آستانه قیمت ناتیلوس تازه با کمی تغییر نسبت به قبل، 41 هزار دلار خواهد بود. این خودرو برای رقابت با لکسوس RX، بی ام و X5 و پورشه کاین آماده می گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10856

به "معرفی لینکلن ناتیلوس 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی لینکلن ناتیلوس 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید