کدام اصناف مشهد تعطیل خواهند بود؟

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، قهوه خانه ها، چایخانه ها و کافی شاپ ها و شهربازی های مسقف و روباز از روز چهارشنبه به مدت 10 روز تعطیل هستند.

کدام اصناف مشهد تعطیل خواهند بود؟

امیر دلداری در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص ممنوعیت کرونایی اصناف مشهد، اظهار کرد: پیرو مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا، مشاغل گروه 3 و 4 که زیرمجموعه ما بوده و فعالیتشان صنفی است، شامل تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، قهوه خانه ها، چایخانه ها و کافی شاپ ها و شهربازی های مسقف و روباز از روز چهارشنبه به مدت 10 روز تعطیل هستند و نباید فعالیت داشته باشند.

وی افزود: این مصوبات ستاد ملی بوده، در استان نیز تایید شده و لازم الاجرا است، ما نیز به تمام اتحادیه های ذیربط ابلاغ کردیم و آن ها نیز باید به اعضای خود اطلاع رسانی کنند. فعالیت تالارهای پذیرایی از گذشته نیز ممنوع بوده و بعد از 10 روز هم فعالیت آن ها آزاد نیست اما صنوف دیگر تنها در مدت 10 روز تعطیل هستند.

دلداری بیان نمود: از چهارشنبه گشت های مشترک با سایر دستگاه های نظارتی متولی شروع خواهد شد، اگر واحد صنفی مشمول این مصوبه فعالیت کند، از فعالیت آن جلوگیری شده و پلمب می شود. اصناف اعلام شده باید در این 10 روز به مصوبه عمل کنند و تعطیل باشند تا شرایط قرمز رفع شود.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8192

به "کدام اصناف مشهد تعطیل خواهند بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام اصناف مشهد تعطیل خواهند بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید