یادمان شهدای گمنام در مشگین شهر تامین اعتبار شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، علی واحد صبح شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشگین شهر گفت: 270 شهید والامقام استان جاوید الاثر هستند و شهدای گمنام در تمام شهرستان های استان یادمان دارند.

یادمان شهدای گمنام در مشگین شهر تامین اعتبار شد

وی از تامین اعتبار ایجاد یادمان های شهدای گمنام مشگین شهر، رضی و لاهرود اطلاع داد و به ضرورت تبدیل و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به گفتمان روز جامعه تاکید نمود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با تاکید به جریان سازی فرهنگ دفاع مقدس و بهره گیری از تجربیات فرماندهان اضافه نمود: در حال حاضر به منظور دستیابی به این مهم برنامه های فرهنگی متعددی اجرا می گردد.

واحد از چاپ 35 جلد کتاب با موضوع شهید و شهادت در استان اطلاع داد و انتشار 40 شماره نشریه فانوس، تدوین و انتشار پنج هزار جلد یادنامه فتح و برگزاری 20 جلسه نقد و آنالیز آثار ادبی دفاع مقدس از دیگر فعالیت ها اجرا شده در بنیاد شهید استان دانست.

وی با تاکید به جمع آوری 65 هزار سند مربوط به شهدای استان ادامه داد: این آثار شامل عکس، فیلم، وصیت نامه، دل نوشته، پلاک، نقشه، نامه و موارد مشابه است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل برگزاری 18 دوره جشنواره شعر و خاطره نویسی و 14 دوره نمایشگاه هنری در کنار دو هزار تحقیق دانشجویی را از اقدامات تاثیر گذار این نهاد اجرایی دانست و به ضرورت تداوم آن تاکید نمود.

واحد حمایت از 35 عنوان انتها نامه، 39 نماهنگ و 27 نمایش بخشی دیگر از اقدامات فرهنگی دانست و تدوین مبانی علمی و فرهنگی دفاع مقدس را از برنامه های کاری بنیاد شهید عنوان نمود.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5949

به "یادمان شهدای گمنام در مشگین شهر تامین اعتبار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادمان شهدای گمنام در مشگین شهر تامین اعتبار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید