مردم به دنبال فردی کارآمد برای حل مشکلاتشان هستند

به گزارش جعبه مهر، یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دیگر مردم به طیف های سیاسی نگاه خاصی ندارند بلکه به دنبال فردی کارآمد و با تجربه به منظور برنامه ریزی برای حل مشکلاتشان هستند.

مردم به دنبال فردی کارآمد برای حل مشکلاتشان هستند

محمد خالدی سردشتی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تفاوت رقابت های سیاسی در این دوره از انتخابات مجلس نسبت به ادوار گذشته، گفت: بنظر می رسد در این دوره از انتخابات دیگر مردم به طیف های سیاسی نگاه خاصی ندارند بلکه به دنبال فردی کارآمد و با تجربه به منظور برنامه ریزی برای حل مسائلشان هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم بنظر می رسد مردم به دنبال فردی پاسخگو هستند که به مطالبات آنان جامه عمل بپوشانند. یکی از مهم ترین مطالبات مردم توسعه اقتصادی کشور و بهبود شرایط اشتغال است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شرح داد: بر اساس آمار تعداد افرادی که برای انتخابات کاندیدا شده اند، افزایش داشته است. برای تشویق مردم به منظور مشارکت بیشتر در انتخابات باید به تفکرات و مطالبات مردم در شهرهای مختلف توجه شود تا انگیزه مردم برای مشارکت افزایش یابد.

خالدی در خاتمه تاکید کرد: باید به سمت رقابت های برنامه ای رفته و از رقابت های سیاسی فاصله بگیریم. مردم به دنبال برنامه و راهکار برای حل مسائلشان هستند. مطالبه امروز جامعه ارائه برنامه عملی برای حل مسائل است.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4685

به "مردم به دنبال فردی کارآمد برای حل مشکلاتشان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم به دنبال فردی کارآمد برای حل مشکلاتشان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید